پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
نیرو‌های خرید خدمت اورژانس اجتماعی در اعتراض به معوقات مزدی و شرایط شغلی خود به ماموریت نرفته‌اند و بعد از اعلام ماموریت‌هایی مثل خودکشی و کودک‌آزاری، سازمان مجبور شده نیرو‌های قراردادی خود را برای پوشش ماموریت اعزام کند.
شعار سال: جمعی از نیرو‌های خرید خدمت اورژانس اجتماعی از اعتراضشان به عدم پرداخت دستمزد خبر دادند و گفتند: دو سه روز است برخی از نیرو‌های خرید خدمت اورژانس اجتماعی در اعتراض به معوقات مزدی و شرایط شغلی خود به ماموریت نرفته‌اند و بعد از اعلام ماموریت‌هایی مثل خودکشی و کودک‌آزاری، سازمان مجبور شده نیرو‌های قراردادی خود را برای پوشش ماموریت اعزام کند.
آن‌ها با بیان اینکه برخی نیرو‌های پیمانکاری مراکز مختلف دست از کار کشیده‌اند، بیان کردند: ما خبر داریم اول نیرو‌های دو مرکز دست به اعتراض زدند و بعد به تدریج تعداد مراکز زیاد شدند و تا جایی که ما خبر داریم تا امروز نیرو‌های خرید خدمت پنج مرکز به ماموریت نمی‌روند.
نیرو‌های اوژانس اجتماعی همچنین گفتند: ما با خط ۱۴۸۲ که خط شکایات درون سازمان بهزیستی است تماس گرفتیم و وضعیت خود را بیان کردیم و در آنجا هم اعلام کرده‌ایم که فعلا دست از کار کشیده‌‎ایم. در این شرایط اولین واکنش سازمان شهر تهران مثل همیشه این بوده است که مسئولان اسامی افرادی را که دست از کار کشیده‌اند را اعلام کنند.
آن‌ها با انتقاد از شرایط سخت کاری خود گفتند: حقوق‌های ما بسیار پایین است و با این وجود دو سال است که حقوق‌مان را با تاخیر دو یا سه ماهه پرداخت می‌کنند.
آن‌ها همچنین در اعتراض به‌عدم واکسینه شدن در برابر کرونا گفتند: با وجود اینکه به ماموریت‌های سخت می‌رویم و روزانه با آدم‌های مختلفی در ارتباطیم، هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آخرین خبز، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱۰۰۱۵۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین