پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
آنقدر با بازار مسخره ای در حوزه دارو مواجه هستیم که انسان را به تاسف و حتی تمسخر وادار می کند. چه کسانی برای چه ارز می گیرند؟ چرا باید با کمیابی و نایابی دارو های خاص مواجه باشیم؟ چرا باید کمیابی انسولین مطرح باشد؟ چرا فروش دارو در داروخانه ها تحت یک سیستم یکپارچه مبتنی بر کد ملی خریدار ساماندهی نمی شود؟ و .... . از اقتصاد کثیف باز غیر رسمی دارو اطلاع داریم. با سلطان گیری و سلطون کشی هم چیزی حل نمی شود. باید تاسف خورد به مدیریت بعضی ها.
شعار سال: سرهنگ داود معظمی گودرزی بیان داشت: در راستای مبارزه با فروشندگان دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، یک کانال تلگرامی با تعداد ۳۵ هزار دنبال کننده شناسایی شد که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می‌نمود.

وی افزود : کارشناسان پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش‌های فنی و علمی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر گردید و بیش از ۱۷ هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از وی کشف شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد، اما با مشاهده مستندات جمع آوری شده توسط پلیس بزه انتسابی را پذیرفت و به جرم خود اقرار کرد.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: پلیس فتا با رصد‌های مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی در این فضا اقدام به فروش این گونه اقلام کنند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه دارو‌های تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود. همچنین کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک، به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۲۴۵۳۴، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
دستگیری سلطان‌ها یا سلطون ها؟ خخخخخخخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین