پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۳۵۰۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار حوزه ارز‌های دیجیتال در چین عنوان کرده است که به‌دلیل مسدودسازی API‌های بایننس، دسترسی به نرم‌افزار تلفن همراه این صرافی هم ممکن نیست.
شعار سال :طبق گزارش ها کاربران چینی از دیروز نمی‌توانند وارد وب‌سایت بایننس شوند. گفته می‌شود که این وب‌سایت با استفاده از دیوار آتشین چین مسدود شده است.
به نظر می‌رسد که فایروال مشهور چین که از آن به‌عنوان «دیوار آتش بزرگ چین» یاد می‌شود، دسترسی به بایننس را مسدود کرده باشد. کاربران چینی مجبورند برای استفاده از خدمات بایننس از نرم‌افزار‌های تغییر آی‌پی استفاده کنند
پیش‌تر و اوایل ماه گذشته، دولت چین نتایج جستجو‌ها در مورد بایننس و دیگر صرافی‌های محبوب ارز‌های دیجیتال را از موتور‌های جستجوی این کشور پاک کرد و آن‌ها را در لیست سیاه کلمات کلیدی قرار داد.

مسدودسازی وب‌سایت بایننس را می‌توان جدیدترین اقدام چین در مقابله با ارز‌های دیجیتال در داخل مرز‌های خود به حساب آورد. ماه گذشته این کشور به سراغ استخراج ارز‌های دیجیتال و ممنوع‌کردن آن رفته بود.

بایننس ابتدا در چین فعالیت می‌کرد، اما پس از اعلام ممنوعیت ارز‌های دیجیتال در این کشور در سال ۲۰۱۷، مقر خود را به کشور دیگری منتقل کرد.

بانک انگلیسی بارکلیز هم در هفته‌های گذشته فعالیت بایننس را غیرقانونی خواند. لهستان و ژاپن هم از جمله دیگر کشور‌هایی هستند که بایننس در آن‌ها با چالش‌هایی روبه‌رو است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۸۴۷۴۱، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین