پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:پروژه آبرسانی به منطقه جفیر روز پنجشنبه آغاز شده و در مرحله نخست لوله‌ها ریسه شده و لوله‌گذاری در روز‌های آینده انجام می‌شود.
شعار سال: یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز اظهار کرد: این پروژه آبرسانی تحت نظارت و کنترل اداره آب و فاضلاب استان در حال اجرا است و تمامی مسایل فنی و استاندارد در آن پیش بینی شده است.

زبیدی ادامه داد:باتوجه به جغرافیای منطقه و همچنین بررسی‌ها برای آبرسانی به مناطق اولویت دار،۹ کیلومتر لوله گذاری در این مرحله پیش بینی شده است، این خطوط لوله به خط انتقال آب غدیر متصل است و آب پایدار و باکیفیت بالایی به دست مردم می‌رسد.

وی بیان کرد:امید است در کمترین زمان این پروژه به پایان برسد چرا که موضوع بی آبی در چنین شرایط آب و هوایی تبعات سنگینی برای خانواده‌ها در این مناطق محروم به دنبال دارد.

زبیدی گفت:در زمینه آبرسانی به دیگر مناطق اولویت دار و محروم استان نیز در حال هماهنگی هستیم تا هرچه سریعتر خطوط انتقال آب پایدار را به این مناطق برسانیم.

وی اظهار داشت:امید است دولتمردان و نهاد‌های انقلابی در پایتخت نیز بیشتر از همیشه نسبت به خوزستان عنایت داشته باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر تنش‌های آبی را در این مناطق برطرف کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان گفت:در حال حاضر یکی از اقداماتی که می‌تواند تا زمان برقراری آب پایدار در این مناطق، موثر باشد ارسال تانکر‌های سیار آبرسانی است که در این زمینه نیازمند همکاری بیشتری هستیم.

وی بیان کرد:همچنین هرچه تعداد لوله‌های مورد نیاز و پمپ بیشتری در اختیار قرارگاه حضرت عباس (ع) قرار گیرد بی شک می‌توانیم مناطق بیشتری را در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها تحت پوشش قرار دهیم.

منطقه جفیر یک میدان نفتی در جنوب غربی کشور و در استان خوزستان است که در۵۰کیلومتری غرب اهواز و در فاصله۳۰کیلومتری شرق میدان نفتی آزادگان قرار دارد که خانواده‌ها در این منطقه نفتی با مشکلات جدی آب شرب و و مصارف خانگی مواجه هستند.
 
آغاز پروژه آبرسانی به منطقه جفیر
 
آغاز پروژه آبرسانی به منطقه جفیر

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۶تیر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۴۲۴۰۰۰۷۲۶، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
خداکند که به کار مردم آن ناحیه بیاید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین