پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضع زندگی مردم در خوزستان بهم خورده است و دام‌هایشان در حال تلف شدن است و همه چیز در حال نابودی است.
شعار سال : نماینده مردم شهرستان شادگان در صحن علنی مجلس اظهار کرد: ما توقعمان از رئیس مجلس این بود که حداقل جلسه فوق العاده ضروری برای حل مشکلات خوزستان برگزار نماید. به داد مردم خوزستان برسید
 
 
وضع زندگی مردم در خوزستان بهم خورده است
 
مجید ناصری نژاد افزود: ما اول جلسه خواستیم که بگوئید رئیس دولت بیاید اینجا به مردم خوزستان و مردم کشور جواب پس بدهد و بگوید چرا این بلا‌ها را بر سر مردم آورده است. این چه مدیریتی است که حالا من به عنوان نماینده باید جوابگو باشم.

نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضع زندگی مردم در خوزستان بهم خورده است و دام‌هایشان در حال تلف شدن است و همه چیز در حال نابودی است.

وی ادامه داد: روحانی، جهانگیری و تمام مسوولان اجرایی باید به مجلس بیایند و در مورد خوزستان توضیح دهند.

مجید ناصری نژاد تصریح کرد: یک عده می‌آیند و می‌گویند گزارشی تهیه شده، تصمیماتی اتخاذ شده، اعتباراتی در نظر گرفته شده و نگران نباشید، اما این‌ها هیچ نتیجه و فایده‌ای نداشت.

وی بیان کرد: در شادگان پنج میلیون نخل در حال نابودی است که این مشکل در اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش و تمام شهر‌های خوزستان وجود دارد.

ناصری نژاد عنوان کرد: آقایان رئیس دولت، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، شورای عالی امنیت ملی این مسئله را حل کنید. ما تا کی باید منتظر بحران باشیم و تا کی باید اجازه ورود دشمن و اغتشاشاتش را بدهیم و بعد تازه به فکر چاره اندیشی باشیم.

نماینده مردم شهرستان شادگان گفت: خاضعانه از همه مسوولین کشور به ویژه نمایندگان ارزشی مجلس تقاضا می‌کنیم بیایید به داد مردم خوزستان برسید.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:۲۷ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۱۶۸۰۶۹، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین