پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار زردرنگ وقوع رگبار و باد شدید در شمال و شمال شرق استان تهران خبر داد و گفت: از ششم تا ۹ مرداد ماه وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در آبعلی، پردیس، دماوند، شمیرانات، فیروزکوه و لواسان پیش‌بینی می‌شود.
شعار سال: مجتبی جلالی از وقوع رگبار و رعد و برق در آبعلی، پردیس، دماوند، شمیرانات، فیروزکوه و لواسان خبر داد و افزود: اداره کل هواشناسی استان تهران در این خصوص هشدار زرد رنگ صادر کرده است.

وی گفت: از ششم تا ۹ مرداد ماه وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در آبعلی، پردیس، دماوند، شمیرانات، فیروزکوه و لواسان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: در پی حاکمیت این شرایط جوی احتمال جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و وارد شدن خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۶۷۷۰۸، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین