پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان در قوه مقننه گفت: این طرح پس از چکش کاری‌ها در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی تصویب شده است.
شعار سال: وی با بیان اینکه پس از ارجاع از کمیسیون به هیئت رئیسه این طرح در دستور کار پارلمان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: با توجه به اعمال دیدگاه‌ها و نظرات نمایندگان در این طرح قطعاً پس از مطرح شدن در صحن علنی پارلمان، این طرح رای خواهد آورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: در دوره‌های گذشته نمایندگان پس از ارائه این طرح انتقاداتی به آن داشتند که در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی در روند برگزاری جلسات تصویب این طرح، این انتقادات شنیده شده و برطرف شده است.

حاجی‌دلیگانی در پایان با بیان اینکه امیدواریم این طرح هر چه سریعتر در دستور کار پارلمان قرار گیرد اظهار داشت: در جریان بررسی این طرح در صحن علنی پارلمان نیز می‌توان آن را چکش کاری کرد و انتقادات و پیشنهادات باقیمانده از سوی نمایندگان را نیز دریافت و در نسخه نهایی اعمال کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین