پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
عضو شورای عالی استان‌ها در واکنش به گزارش منتشرشده در یکی از بخش‌های خبری سیما گفت: بخش خبری 20:30 گزارش دوخته‌شده مناطق دیگر را به اسم پردیس پخش کرد و رسانه ملی نباید رفتارهای سیاسی کند.

شعار سال: محمد قانبیلی امروز در شرق استان تهران در واکنش به حواشی پیرامون آموزش و پرورش در پردیس اظهار کرد: هفته پیش متأسفانه خبری از طریق بخش خبری 20:30 به نحو بدی در مورد آموزش و پرورش شهرستان پردیس پخش شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه رسانه‌های خارجی هم به این خبر پخش‌شده از بخش خبری 20:30 دامن زدند و نامهربانی‌هایی از طریق رسانه ملی به شهرستان پردیس صورت گرفت.

قانبیلی با تأکید بر اینکه این موضوع بحث سیاسی پیرامون دکتر فانی بود، اضافه کرد: تغییر مکان اداره آموزش و پرورش شهرستان را به گونه‌ای منتشر کردند که زیبنده نبود و به‌عنوان عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان، پیگیر این قضیه خواهیم بود.

عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه هیچ خلافی در پردیس صورت نگرفته است، افزود: این جابه‌جایی مصوبه شورای آموزش و پرورش بوده است؛ به خاطر اینکه ما در شهر بومهن مشکل فضای آموزشی داشتیم و اگر این کار را نمی‌کردیم، یکی دو مدرسه ما در بومهن سه‌شیفته می‌شد.

قانبیلی با بیان اینکه تمام مدارس در بخش بومهن شهرستان پردیس دونوبته و متراکم است، تصریح کرد: تصمیم بر این شد که ساختمان اداره آموزش و پرورش شهرستان را به مدرسه‌ای انتقال دهند که درست است خیرساز بوده؛ ولی کل آن خیری نبوده است و خیر تنها 18 درصد از هزینه را آورده بود.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: این جابه‌جایی با اجازه خیر انجام شد و متأسفانه این آن را در سطح کشور مطرح کردند و با حیثیت آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس بازی شد.

قانبیلی با تأکید بر اینکه بخش خبری 20:30 باید پاسخگو باشد، اضافه کرد: گزارشی پخش کردند که از شهرستان پردیس نبود؛ چهار گزارش از چند مدرسه را کنار هم دوخته بودند و به صورت گزارشی پخش کردند که متعلق پردیس نبود و متأسفانه رسانه ملی کارهای سیاسی و نامهربانی‌هایی انجام می‌دهد.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: دنبال این هستیم که بخش خبری 20:30 در خبر خود بگوید که گزارش پخش‌شده، اشتباه بوده است و آبروی بر باد رفته رئیس آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش پردیس را برگرداند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 15 آبان 95 ، کد مطلب: 13950815000809: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
صدا و سیما این هنر را تقریبا در حدود بالغ بر 30 سال دارد. چیز تازه ای نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین