پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه اولویت اولش بحث رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: نتایج آن را به صورت مقطع به مقطع گزارش می‌دهم.

شعارسال: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی «مدیریت دانش سازمانی، نحوه برقراری ارتباط مؤثر با محیط و دیگران، ویژه کارشناس مسئولان امور زنان استان‌ها» که در باشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران و در طی اصرار اهالی رسانه مبنی بر انجام مصاحبه، تأکید کرد: بنده معلم هستم و پاسخ دادن به سؤال سخت را نیز بلدم و نگران نیستم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در موضوع تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: همانطور که در جلسه رأی اعتماد در مجلس عنوان کردم، اولویت اول بنده رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر تیمی را گذاشته‌ام و از همین دیروز شروع به بررسی کردیم، گفت: گزارش‌های حسابرسی با شرکت‌های مختلف را بررسی کردم و تیم مذکور در حال فعالیت است.

دانش آشتیانی با تأکید بر اینکه به زودی نتایج این بررسی را به صورت مقطع به مقطع گزارش می‌دهم، ادامه داد: امیدوارم در مدت کوتاهی بتوانیم این مسأله را جمع کنیم و برای فعالیت صندوق قدم برداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15آبان1395، کدخبر: 13950815000291: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین