پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۵۳۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۵
دکتر بیگدلی در پیامی درگذشت مرحوم عظیمی نوبر نخستین مدیرعامل بانک ملت پس از تاسیس را تسلیت گفت و با خانواده ایشان ابراز همدردی کرد.

شعار سال: دکتر بیگدلی در این پیام اظهار داشت: جایگاه رفیع و نقش آفرینی بی بدیل امروز بانک ملت در اقتصاد کشور حاصل دست رنج، دلسوزی و صرف عمر گران بهای افرادی همچون مرحوم مغفور جناب آقای عظیمی نوبر است.
 
مدیرعامل بانک ملت افزود: یکی از ارزش های اساسی در فرهنگ سازمانی بانک ملت از دیرباز، احترام به پیشکسوتان و بهره گیری از تجارب گران بهای آنان بوده است و اینجانب نیز توفیق دیدار ایشان در سال های اخیر را داشتم و از رهنمودهای آن عزیز درگذشته بهره مند شدم.
 
دکتر بیگدلی این ضایعه را به مدیران و کارکنان بانک ملت تسلیت گفت، با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی كرد و افزود: پرچم خدمت به ملت شريف ايران كه پيشينيان در اين بانك برافراشتند اكنون نيز در اوج اهتزاز است و لحظه اى در اين راه درنگ نخواهيم داشت.
 
براساس این گزارش مرحوم عزیز عظیمی نوبر از چهره های ماندگار بانکی ایران و نخستین مدیرعامل بانک ملت پس از انقلاب اسلامی بود که در سن ۹۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد 24 ، تاریخ انتشار:  مرداد1400، کدخبر: ،www.rouydad24.ir،273684

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین