پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کادر تغذیه تیم ملی مقصر حذف نجاتی از المپیک است، چون سرمربی کشورمان بعد از مسابقات اعلام کرد نجاتی بد غذا می‌خورد و وزنش زیاد بوده است.
شعار سال: بهرام مشتاقی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به امکانات کم و آن دیدی که مسئولان در قبل از انقلاب به کشتی فرنگی داشتند مدال برنز مرحوم پذیرایی کمتر از طلای امروز نیست.

وی افزود: بعد از انقلاب در المپیک لندن خوب نتیجه گرفتیم، چون ۱۰ سال بود بر روی فرنگی کار شده بود و موفقیت در لندن انتظارات مردم را بالا برد.

مشتاقی ادامه داد: بعد از المپیک لندن خانه تکانی شد، اما نتیجه نداد. در المپیک ریو همان افراد بودند، اما خسته بودند خوشبختانه بعد از ریو پوست اندازی انجام شد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: علی گرایی یک برنز جهان دارد و رضا گرایی هم از کشتی گیران جوان ما است که در مسابقات امید‌های جهان توانست به همراه میرزاده طلا بگیرد.

وی اضافه کرد: تیم ما جوان است و سن‌های کشتی گیران دور و بر ۲۰ الی ۲۱ است، اما اگر فدراسیون نگاه خوب داشته باشد این تیم در المپیک پاریس به سه مدال طلای المپیک لندن خواهد رسید و می‌توانیم با دو مدال طلا خود را به المپیک لندن نزدیک کنیم.

مشتاقی اظهار کرد: علی گرایی باید یکی از فینالیست‌ها باشد. علیرضا نجاتی یک سال و نیم پیش در جام نورسلطان طلا گرفته بود و نباید با یک کشتی او را از دست می‌دادیم. یک مقدار کادر تغذیه تیم مقصر است، چون سرمربی کشورمان بعد از مسابقات اعلام کرد نجاتی بد غذا می‌خورد و هر غذایی را نمی‌خورد و وزنش زیاد بوده است.
 
کادر تغذیه تیم ملی مقصر حذف نجاتی از المپیک است

وی ادامه داد: علیرضا نجاتی را دو روزه پیدا نکردند. یک سال و نیم است که نجاتی در اردو‌ها است. ما مسئول تغذیه داریم و ۱۲ سال است با تیم‌های ملی کشتی کار می‌کند و باید جوابگو باشد. نجاتی از ورزشکارانی بود که حتما باید مدال می‌گرفت.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: نجاتی یک سال و نیم پیش در مسابقات جهانی برنز گرفته و در هر تورنمنتی که رفته با مدال طلا برگشته است. وی به تازگی به تیم ملی تزریق نشده است.

مشتاقی بیان کرد: آنقدر خوشحالم که در پوست خود نمی‌گنجم، اما دلم می‌سوزد، چون مسابقات کشتی سی میلیون بیننده در پای تلویزیون دارد و اگر اشکالی در کار تیم بیاید ناراحت می‌شویم. این ناراحتی را گذاشتیم در داخل خانه درباره‌اش صحبت کنیم.

وی اظهار کرد: محمدرضا گرایی با مدال طلایش کاری کرده کارستان، اما حسرت ما این است که محمدعلی گرایی باید مدال می‌گرفت که نگرفت و این برای ما بد است. الان چندین سال است که بچه‌های ما در چند سال اخیر قهرمان نوجوانان و جوانان جهان شده‌اند و همین بچه‌ها به تیم ملی بزرگسال تزریق شده‌اند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۱۴۹۰۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین