پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: تا زمانی‌که ما در جابه جایی کادر مدیریتی ورزش را سیاسی می‌بینیم، نتیجه همین خواهد بود.

  شعار سال:منصور برزگر پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد عملکرد کشتی گیران‌ در المپیک را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: متاسف هستیم که به کشتی خیلی کم توجهی می‌شود و برنامه های تحلیلی در این خصوص کاهش پیدا کرده. در این دوره کسب مدال در المپیک خیلی راحت تر شده بود. اگر یک مقدار تلاش بیشتری می‌شد، قطعا مدال برنز در وزن‌های مختلف بر گردن ورزشکاران ما بود.
 
برزگر در خصوص عملکرد تیم کشتی و کشتی گیران گفت: من ۷ دوره در المپیک مربی بودم و در تمام این دوره ها همواره بعد از المپیک سر و صدا می‌شود و بعد از مدتی فروکش می‌کند تا دوره بعدی مسابقات که مجددا صداها بلند می‌شود. خیلی از کشورها از هم اکنون برنامه ریزی بلند مدت خود را شروع کردند و ما نیز باید برنامه ۴ ساله برای المپیک بعدی را شروع کنیم. تا زمانی‌که ما در جابه جایی کادر مدیریتی ورزش را سیاسی می‌بینیم، نتیجه همین خواهد بود. چرا که در این بین برای جا به جایی ها شایستگی و عملکرد افراد را خوب بررسی نمی‌کنیم.
 
او درخصوص تغییرات کادر فنی برای مسابقات جهانی و داشتن برنامه بلند مدت افزود: باید ما برنامه ریزی داشته باشیم و هرکسی قرار است در این جایگاه باشد، حتما باید برنامه بلند مدت ارائه دهد.
 
سرمربی سابق کشورمان کشتی‌های حسن یزدانی در المپیک را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: دلمان می‌خواست حسن یزدانی انتقام کشتی را از تیلور بگیرد اما نشد ولی اگر تیلور در مسابقات جهانی بیاید، حسن یزدانی باید با پیروزی بر دیوید تیلور دل ما را خنک کند. او اصلا از لحاظ بدنی کم نیاورد و یک لحظه غفلت باعث این شکست شد.
 
برزگر در ادامه با یادآوری آمادگی بالای حسن یزدانی گفت: ما برای هر فردی باید یک کمیته آنالیز داشته باشیم و حریفان احتمالی را بررسی کنیم تا با یک لحظه غفلت مانند مسابقه یزدانی ؛ مدال را از دست ندهیم.
 
پیشکسوت کشتی با انتقاد از رویه حاکم عنوان کرد: ما در وزارت ورزش دنبال مافیا هستیم. ورزش در رادیو و تلویزیون دست همین مافیا است که فقط یک ورزش را پوشش می‌دهند و اساسا به ورزش‌های مدال آور یا انفرادی توجهی نداریم که سرانجام این مسائل، مافیایی می‌شود که باعث کسب نتایج ضعیف می‌شود.
 
وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، با اشاره به اهمیت مسائل روانی در کشتی تاکید کرد: کشتی گیران بسیار حرفه ای و توانمند ما گاهی به دلیل فشار روانی بالای مسابقات نمی‌توانند در سطحی که آماده هستند، کشتی بگیرند و امیدواریم که این مقوله روانی در کشتی نیز رعایت شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار:  23 مرداد   1400، کدخبر: ، www.dana.ir،1759516

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین