پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸
محمد بنا در سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شد اما همچنان وضعیت تیم کشتی آزاد در ابهام قرار دارد.

  شعار سال:همانطور که پیش بینی می شد فدراسیون کشتی از عملکرد محمد بنا در بازی های المپیک 2021 توکیو راضی است و محمد بنا نیز پیش از اعزام به المپیک گفته بود در صورت توافق با فدراسیون دوست دارد کارش را در تیم ملی ادامه دهد.
 
در همین رابطه امروز (پنجشنبه) جلسه ای با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون با محمد بنا سرمربی تیم ملی در فدراسیون کشتی برگزار شد که طرفین در مورد ادامه همکاری با هم صحبت کردند.
 
به این ترتیب هدایت تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 که مهر ماه در نروژ برگزار می شود را محمد بنا برعهده خواهد داشت و دور جدید تمرینات فرنگی کاران نیز از 25 مرداد ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.
 
در این وضعیت اما  گمانه‌زنی‌ها همچنان در مورد تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد، البته رئیس فدراسیون کشتی در مصاحبه های اخیرش تغییر کادرفنی کشتی آزاد را تایید کرده و در این خصوص نام چند گزینه مطرح است که به نظر از بین آنها پژمان درستکار و محسن کاوه به صندلی تیم ملی نزدیک تر به نظر می رسند.
 
با توجه به اینکه در این خصوص باید جلساتی برگزار شده و توافق لازم صورت بگیرد، قطع به یقین دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد دیرتر از فرنگی کاران آغاز خواهد شد.
 
مسابقات جهانی 2021 مهر ماه در 10 وزن در نروژ برگزار خواهد شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:   21 مرداد   1400، کدخبر: 2553403، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین