پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
زهرا نژادبهرام، عضو سابق شورای شهر پنجم تهران در رابطه با ادعای عضو جدید شورای شهر تهران گفت: ۲۲ مشاور زنان در دوره مدیریت محمدباقر قالیباف به این دلیل حذف شدند، چون این پست‌ها غیرقانونی بود و کار غیرقانونی هم باید برطرف شود.

شعار سال: صبح امروز در جریان بررسی برنامه «علیرضا زاکانی» برای تصدی شهرداری تهران، سوده نجفی عضو شورای شهر ششم تهران با اشاره به دوره مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران از بکارگیری۲۲ مشاور بانوان در کنار شهرداران خبر داد که این افراد در دوره گذشته شهرداری حذف شده اند.
 
زهرا نژادبهرام، عضو سابق شورای شهر پنجم تهران در رابطه با این ادعا به دیده بان ایران گفت: ۲۲ مشاور زنان در دوره مدیریت محمدباقر قالیباف به این دلیل حذف شدند چون  این پست‌ها غیرقانونی بود و کار غیرقانونی هم باید برطرف شود.
 
وی در ادامه اضافه کرد: دوستان ما اگر نگران بودند، باید می‌رفتند این‌ها را قانونی می‌کردند. ما تلاش کردیم با سازمان امور استخدامی که بتوانیم این پست را در مجموعه پست‌های شهرداری تهران قرار دهیم، اما موفق نشدیم به هر دلیلی که من وارد دلایلش نمی‌شوم، ‌اما ما از ظرفیت‌های موجودمان استفاده کردیم. دغدغه دوستان این است که چرا مشاور امور زنان حذف شده، یعنی کلی مساله پیدا شده. چرا چنین فکری می‌کنید؟ در عوضش من دارم به شما می‌گویم نرخ مدیریت زنان شده 15 درصد؛ 703 تا از پست‌های مدیریتی امروز در شهرداری تهران در اختیار زنان است. چه نگرانی‌ای وجود دارد؟ نگرانی ما فقط به خاطر یک پست مشاور است؟ مشاور که کاری ندارد، امروز زنان ما پست‌های اجرایی دارند و در موقعیت اجرایی هستند. هم‌اکنون تعداد زیادی از زنان ما معاونت برنامه‌ریزی شهرداری‌های مناطق را دارند، تعدادی از زن‌های ما معاونت شهرسازی را برعهده دارند، تعدادی از زن‌های ما معاونت امور مالی را برعهده دارند، همین الان مدیر کل مجامع ما یک خانم است و ما تعداد زیادی از خانم را داریم که در حوزه‌های مختلف دارند فعالیت می‌کنند و به نظر من می‌رسد این نگرانی ندارد، ولی باز هم اگر هر چقدر بشود پست‌های متعلق به زنان را هم حفظ کرد و هم افزایش داد، بسیار کار خوبی است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 17 مرداد1400، کدخبر:114294 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین