پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
رییس مجمع نمایندگان استان یزد‎ تاکید کرد: در دفاع از مردم نباید تابع ملاحظات بود به همین دلیل در دیدار با رییس جمهوری با تبیین برخی مشکلات، ترمیم تیم اقتصادی کابینه برای شتاب بخشی به برنامه‌های دولت را پیشنهاد دادم.

شعارسال: محمدرضا تابش در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مسئولان و مدیران فرهنگی استان گفت آمارها و گزارش‌های مدیران بیانگر پیشرفت امور مختلف در استان است، اما اگر همه این آمارها درست باشد، باید آثار آن در جامعه نمایان شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان منکر تلاش‌های مسئولان استان نیستند، اما اینکه آسیب‌های اجتماعی هر روز گسترش پیدا کرده و شاهد افزایش آمار معتادان و طلاق هستیم، اینها بیانگر موفق نبودن برخی از عملکردهاست.

تابش ادامه داد: افزایش نرخ طلاق در استان یزد با توجه به فرهنگ خانواده‌های یزدی قابل قبول نیست و باید با ریشه‌یابی این موضوع، جلوی افزایش آن گرفته شود.

وی همچنین تاکید کرد: باید با الگوسازی از سلوک و رفتار بزرگان، باورها و ذهنیت مردم استان را تغییر داد تا استان یزد به عنوان نمادی درخشان و الگویی موفق در تمامی حوزه‌ها معرفی شود.

تابش گفت: مدیران باید با ارائه گزارش‌های دقیق فرهنگی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آنها را در تصویب لوایح و دریافت بودجه همراهی کنند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران به برکت خون شهدا حاصل شده افزود: باید سعی کنیم در راستای حفظ حرمت خون شهیدان، ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار خبر 16 آبان 1395، کدمطلب: 426157 ،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
چرا خودسانسوری؟ اجازه شنیدن صدای مخالف رو به خودشون نمی دن. اصلا رئیس محترم جمهور به سخنان مخالفین یا منتقدین گوش می دن؟ اصلا حوزه هایی مانند حوزه های اجتماعی براشون اهمیت داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین