پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: نمودار تسهیلات صندوق نوآوری به شرکت‌های دانش‌بنیان از سال ۹۷ تاکنون به طور معناداری رشد کرده است به طوری که در سال ۹۹ مبلغ ۵۳۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت‌ها اعطا شد.
شعارسال: دکتر سیاوش ملکی‌فر در رویداد آنلاین معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت در حوزه مالکیت فکری بیان کرد: صندوق نوآوری در راستای حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان تشکیل شده و عمده خدمات صندوق به این شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه در صندوق نوآوری و شکوفایی ۷۰ خدمت به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود، اظهارکرد: خدمات صندوق شامل چهار دسته کلی تسهیلات، ضمانت‌نامه، سرمایه‌گذاری و خدمات بلاعوض توانمندسازی است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، خدمت تسهیلات را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و تسهیلات کم‌بهره بر اساس طرح دانش بنیان و بر اساس وضعیت مالی شرکت اعلام کرد و افزود: خدمت ضمانت‌نامه نیز به منظور صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمان از طریق بانک‌های همکار به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود.

ملکی‌فر به خدمت سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری نیز اشاره کرد و گفت: مدل‌های سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تامین مالی طرح‌های دانش بنیان و نوآورانه در قالب مشارکت در سود و زیان طرح‌ها است.

وی درباره خدمت بلاعوض توانمندسازی صندوق نوآوری نیز گفت: صندوق در این خدمت با ارائه کمک‌های بلاعوض از طریق ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، توسعه بازار، استاندارد‌ها و مجوزها، حفاظت از مالکیت فکری، رویداد‌ها و شبکه‌سازی و کمک هزینه تحقیق و توسعه از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری با هدف افزایش تعداد عاملان سرمایه‌گذاری، در تاسیس صندوق‌های پژوهش و فناوری در مناطق خاص مشارکت می‌کند.
 


در صندوق نوآوری و شکوفایی ۷۰ خدمت به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۰۵۲۱۰۰۰۵۷۰، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
شرکت های دانش بنیان به این نوع از حمایتها نیاز دارند در جهت پیشرفت و توسعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین