پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به حادثه انفجار تانکر سوخت در عکار، ضمن تاکید بر دخالت سفارت آمریکا در لبنان در اغتشاشات اخیر خبر داد، جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است در کنار لبنان قرار دارد.
شعارسال: سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی که از شبکه المنار پخش شد تاکید کرد: من به شما اطمینان می‌دهم ان شاء الله بنزین و گازوئیل از ایران به لبنان خواهد رسید و من طی دو روز آینده موعد دقیق آن را به اطلاع شما خواهم رساند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به من خبر داد که ما در کنار شما هستیم و ما آماده هر نوع کمکی خواهیم بود.

دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به حوادث اخیر در لبنان آن را ساخته و پرداخته سفارت آمریکا در بیروت دانسته و افزود کسی که مراکز انتقال برق و بقیه مراکز زیر بنایی را تخریب می‌کند به دنبال ساختن این کشور نیست، آنچه که امروز در لبنان رخ می‌دهد دقیقا همان اتفاقاتی است که در عراق هم به وقوع می‌پیوندد، زیرا اتاق عملیات مشترکی و واحدی برای مدیریت این هرج و مرج وجود دارد.

در چنین تقابلی ما باید صبورانه عمل کرده و به اعصاب خود مسلط باشیم تا مانع از تحقق خواسته‌های دشمن شویم.

وی با اشاره به ورود طالبان به کابل گفت: اگر واقعا توافق آمریکا و طالبان صحت داشته باشد این به آن معنی است که واشنگتن به دوستان خود خیانت کرده است.

او با استناد به این وقایع گفت: لبنانی‌های که دل به وعده‌های آمریکایی بسته‌اندتجربه افغانستان را در مقابل چشم خود قرار دهند.

به گفته دبیر کل حزب الله لبنان: ایالات متحده میلیون‌ها افغانستانی را گرسنه، تشنه و آواره به حال خود رها کرد.

وی خطاب به مردم لبنان تاکید کرد: ما ایمان داریم این مردم لبنان و مقاومت لبنان و ارتش لبنان هستند که از لبنان صیانت و محافظت خواهند کرد.



شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۵۵۱۷۴، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین