پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مذاکرات در دولت روحانی بدون نتیجه استمرار داشت و قطعاً در دولت جدید این رویه را شاهد نخواهیم بود و مدل جدیدی در مذاکرات پیگیری می‌شود.
شعارسال: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس‌جمهور موافق ادامه مذاکرات است، اما قطعاً در دولت جدید مدل مذاکرات تغییر می‌کند و فرسایشی نخواهد شد.

زهره الهیان در ارزیابی خود از برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی امور خارجه، اظهار داشت: امیرعبداللهیان فردی متخصص، با تجربه، خوشنام و شناخته شده در عرصه بین‌الملل است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه به واسطه رویکرد انقلابی و مدیریت کارآمد، در داخل کشور هم فردی مورد تایید است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که بدنه وزارت امور خارجه هم نسبت به امیرعبداللهیان شناخت دارند و وی سابقه مدیریتی خوبی در وزارت امور خارجه دارد، قطعاً در صورت کسب رأی اعتماد از وزرای موفق ما خواهد بود.

الهیان ادامه داد: امیرعبداللهیان برنامه جامع و کاملی را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان مجلس ارائه داده است و اولویت وی تقویت دیپلماسی اقتصادی و خنثی‌سازی تحریم‌ها است و نظر اعضای کمیسیون هم این است که در وزارت امور خارجه حتماً این مباحث مهم دنبال شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط با کشور‌های همسایه، افزایش تبادلات تجاری، توسعه صادرات، تقویت دیپلماسی عمومی و ایجاد توازن در تعاملات بین‌المللی از جمله موضوعاتی است که در برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه مشهود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره رویکرد وزیر پیشنهادی امور خارجه به موضوع برجام، گفت: آینده برجام موضوعی است که مقامات عالی رتبه نظام باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند.
 

رئیسی برجام را با مدل جدید جلو می‌برد
 
وی با اشاره به اینکه سیاست رئیسی ادامه مذاکرات برجام است، تصریح کرد: البته رئیس جمهور معتقد است که مذاکرات نباید فرسایشی شود و نگاه امیرعبداللهیان به مذاکرات هم همسو با نگاه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، نگاهی مثبت و سازنده است.

الهیان بیان کرد: البته تاکید وزیر پیشنهادی امور خارجه این است که باید مدل جدیدی در مذاکرات دنبال شود، به این معنا که مذاکرات نباید فرسایشی شود و باید مذاکرات نتیجه بخش باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مذاکرات در دولت روحانی بدون نتیجه استمرار داشت و قطعاً در دولت جدید این رویه را شاهد نخواهیم بود و مدل جدیدی در مذاکرات پیگیری می‌شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری عصرایران، تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۷۹۸۸۱۶، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین