پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
آیت الله علیرضا اعرافی گفت: جایگاه قم متفاوت‌تر از سایر شهر‌های کشوراست، چراکه قم تربیت کننده نیرو برای نظام اسلامی و تولید اندیشه و معنویت برای جهانیان است.
شعار سال: آیت الله علیرضا اعرافی در جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت استانداری، با اشاره به جایگاه ویژه شهر قم افزود: جایگاه قم متفاوت‌تر از سایر شهر‌های کشوراست، چراکه قم تربیت کننده نیرو برای نظام اسلامی و تولید اندیشه و معنویت برای جهانیان است.

وی گفت: مدیران استانی باید با قوانین فرابخشی به درستی آشنا شوند تا بتوانند اعتبارات شناور و ملی را به خوبی جذب کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت: زیارت، علم، فرهنگ و بین الملل چهار ویژگی کلانشهر قم است و در تمام طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای این استان باید این پیوست‌ها در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: در طول یک سال گذشته گروه‌های جهادی و خیرین برای کاهش آلام مردم و مبارزه با بیماری همه گیر کرونا تلاش زیادی کرده اند.

اعرافی با اشاره به اهمیت خدمت در نظام اسلامی گفت: در منطق اسلام خدمت و مسوولیت در هر سطح و پستی که باشد امانت الهی است.

امام جمعه قم ادامه داد: مسوولیت در نظام اسلامی همچنین امانت داری از حقوق مردم و حاکمیت اسلامی است و هر مسوولی در نظام اسلامی باید بداند به صورت همزمان امین خدا، امین مردم و امین رهبری و، ولی فقیه است.

وی ابراز داشت: انسان متکامل در تراز اداری نظام اسلامی فردی است که مسوولیت خود را متناسب با تکلیفی که بر عهده او نهاده شده انجام دهد و نگاه وی به کار فقط دریافت مزد و حقوق مصوب نباشد.

به باور عضو فق‌های شورای نگهبان رهبری، حوزه علمیه قم در طول یک قرن اخیر در مقایسه با قبل از آن با رشد و زایش قابل توجهی روبه رو شده و به محور علم و معنویت در جهان اسلام تبدیل شده است و نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برنامه‌ای جهت معرفی پیامد‌های حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: قم قطب و محور دانش و تربیت دینی است و حوزه علمیه بخش مهمی از این توفیقات را مرهون مردم و شهروندان محترم این استان است.

دربخشی از جلسه شورای اداری استان، ۸۵ پروژه قم به مناسبت هفته دولت به صورت نمادین به بهره برداری رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۱۱۴۸۲، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین