پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۵۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
استاندار گیلان در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری، خواستار محدود کردن واردات برنج به نیاز‌های واقعی کشور و نیز اجباری شدن استاندارد این کالای وارداتی شد.
شعار سال: دکتر ارسلان زارع در دیدار با دکتر اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری؛ گزارشی از وضعیت عمومی استان، برنامه‌های اجرا شده در مقابله با کرونا، پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی همچون راه آهن رشت-کاسپین، باقیمانده آزاد راه قزوین رشت در محدوده رودبار و منجیل و نیز سد‌های در دست اجرا ارائه کرد.

وی با اشاره به ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری و تولید ۷۵۰ هزار تن برنج سفید در استان و یادآوری جایگاه گیلان در تولید این ماده مهم غذایی اظهار داشت: به‌رغم تلاش برای خودکفایی کشور در زمینه تولید برنج به دلیل برخی محدودیت‌ها، واردات این محصول اجتناب ناپذیر است.

استاندار گیلان برنامه ریزی دقیق برای واردات چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی را کمک به حفظ توان تولید و حمایت از مصرف کنندگان ذکر کرد.

دکتر زارع ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع که ضامن امنیت غذایی و سلامت آحاد جامعه می‌باشد، خواستار محدود کردن واردات برنج به نیاز‌های واقعی کشور و نیز اجباری شدن استاندارد این کالای وارداتی هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۲۷۱۱۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین