پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۵۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش درباره ضوابط تهیه لباس فرم دانش آموزان در مهر ١۴٠٠ توضیح داد.
شعار سال: نورعلی عباسپور مدیرکل ذفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش درباره خرید لباس فرم مدارس با توجه به اینکه هنوز هم روند بازگشایی مدارس قطعی نشده است، اظهار کرد: تصمیم گیری برای پوشش دانش آموزان با شورای مدرسه است و این شورا هم شامل نمایندگان اولیل و مربیان بوده، بنابراین می‌تواند به تصمیم کمک کند.

او تاکید کرد: در تهیه لباس فرم دخالتی از ناحیه مدرسه و منطقه نداریم و اگر هم دخالتی بشود این موضوع تخلف است، تدابیر لازم بر تصمیم گیری را صرفا بر عهده مدرسه گذاشتیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اینکه هیچ جایگاهی از وزارتخانه یا استان‌ها در مورد لباس فرم دانس آموزی نباید دخالت داشته باشد، گفت که در مدارسی که برای تهیه لباس فرم مرکزی را مشخص می‌کنند بیشتر با نگاه کاهش هزینه‌ها به دلیل ارائه کار عمده است.

عباسپور به ضوابط در نظر گرفته شده برای پوشش در کلاس‌های درس اشاره و بیان کرد: چهارچوب اعلام کردیم که پوشش دانس آموزان زننده نباشد، متناسب با شرایط سنی و جنسیت فرد بوده و به شادی و روحیه بخشی دانش آموز کمک کند.

به گفته او سال گذشته برای تهیه لباس فرم مدرسه، استفاده از لباس فرم سال‌های قبل مجاز است، تصریح کرد: اگر امسال هم بازگشایی شود نظم و هماهنگی در لباس فرم مشکلی ندارد و حتی امسال هم می‌تواند شرایط پوشش دانش آموزان مانند سال قبل تکرار شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۷۵۰۴۴، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین