پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
آقای دکتر عین اللهی اگر قرار فقط بر تعویض وزیر بود، همان راه اشتباه نمکی بیشتر تمرین و بهتر پیموده می‌شد‌ وقتی می فرمائید، امکان قرنطینه کامل را ندادیم و باید فقط واکسیناسیون را کامل کنیم و مدارس باید باز شوند این‌ها حرف هایی است از حکایت از تکرار اشتباهات جبران ناپذیر دارد.
شعار سال: آقای دکتر عین اللهی اگر قرار فقط بر تعویض وزیر بود، همان راه اشتباه نمکی بیشتر تمرین و بهتر پیموده می‌شد وقتی می‌فرمائید، امکان قرنطینه کامل را ندادیم و باید فقط واکسیناسیون را کامل کنیم و مدارس باید باز شوند این‌ها حرف‌هایی است از حکایت از تکرار اشتباهات  جبران ناپذیر دارد.

۱_ واکسیناسیون از نوع ویروس کشته شده که ما در حال تولید آن هستیم حداکثر ۵۰ درصد ایمنی می‌دهد‌

۲_ حالا فرض را بر این بزارید که با این چنین واکسیناسیونی قرار باشد مدارس هم باز شوند و دانشگاه‌ها هم باز شوند؟ می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد؟ با افزایش ۲ برابر تردد‌های اجباری و افزایش ۴ تا ۸ برابر و شاید هم بیشتر تراکم جمعیت و امکان انتقال ویروس در مترو‌ها روبرو خواهیم شد و همان ۵۰ درصد افرادی که با واکسن کشته شده ایمنی نیافتند، با توجه به افزایش سطح تبادلات دوباره پیک بیماری را تولید می‌کنند که در بهترین حالت روزانه بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ کشته برای همیشه برای ما باقی خواهد ماند و حتی شاید هم مثل زمان حال حاضر و یا بدتر هم فوتی داشته باشیم..

در واقع اشتباه اساسی وزارت بهداشت آقای نمکی دست کم گرفتن افزایش ریسک در مترو‌ها و وسایل نقلیه عمومی بود، کاری که وزارت بهداشت دکتر عین اللهی هیچ برنامه‌ای تا به امروز برای آن ارائه نداده است که هیچ تازه می‌خواهد با بازگشتی مدارس و دانشگاه تراکم جمعیت را در امکان عمومی دو و چند چندان کند؟

آقای دکتر عین اللهی، ضمن آرزوی موفقیت خواهشا گوش بفرمائید، قبل از اینکه دچار مشکلات اساسی گردید، اگر امکان قرنطینه کامل وجود ندارد باید سه اقدام اساسی صورت گیرد

۱_ همچنان آموزش مجازی

۲_ کاهش شدید حجم مراجعات به ارگان‌های دولتی مثل طراحی سریع سایت استعلام و مشخصات سجلی و انتقال سند و. جهت اتصال  همه دستگاه‌ها و .... یعنی شبانه روز روی کاهش بار سفر‌ها کار کنید.

۳_ تست کووید رایگان با اعتبارات صندوق ذخیره ارزی و قرنطینه اجباری مبتلایان در هتل‌ها (با هزینه شخصی) در خوابگاه‌های دانشجوی و پانسیون‌های داوطلب با کمک نهاد‌های امدادرسان و بسیج و سپاه و هلال احمر و ..

۴_ سخت افزار و نرم افزار و IT و IT و IT و؛ که هرچه بگوئیم کم گفته ایم...

تازه با این شیوه‌ها با بازگشایی اقتصادی و کشاورزی و. اگر واکسیناسیون با ویروس کشته شده صورت گیرد امکان دارد مرگ و میر  بین اعداد ۵۰ الی ۱۰۰ نفر متوقف شود، اما اگر مدارس و دانشگاه‌های کشور حضوری شود بدون شک بحران بزرگی گریبانگیر کشور خواهد شد، اما اگر قرار است مثل سال گذشته ابتدا مدارس حضوری و بعد از وصول‌های مدارس غیر انتفاعی دوباره اعلام گردد که مجازی است و یا به انتخاب خانواده ها؟ باید بگویم از دکتر بهرام عین اللهی تصور می‌رود که از قضاوت مردم در مورد گذشتگان درس بگیرند؛ خواهشا انجمن منتقدان را تشکیل دهید و نهراسید از نقد و ایده پردازی‌ها و پیشنهاد‌های خلاقانه و ...

با احترام

مهدی اسفندیار دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی"
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین