پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: سوگواره عزاداری ریحانه‌الحسین (ع) با حضور دختران خردسال ۳ تا ۵ سال به میزبانی آستان‌های مقدس در شهر‌های مشهد، قم، تهران و شیراز برگزار می‌شود.
شعار سال: حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت وگویی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت رقیه خاتون علیهاالسلام اظهار کرد: این مراسم با عنوان سوگواره ریحانه‌الحسین علیهما السلام در سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علی‌ها در شهر‌های مشهد، قم، شیراز و تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آستان قدس رضوی در مشهد، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در قم و حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری میزبانان اصلی این سوگواره عزاداری خواهند بود.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها خاطرنشان کرد: این مراسم در حرم قم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا و مداحی احمد واعظی و سید محسن بنی فاطمی در یکشنبه هفته جاری مصادف با پنجم ماه صفر ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

وی از انعکاس زنده این مراسم عزاداری در صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: شبکه استانی قم و شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه‌های بین المللی نیز این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۷شهریور۱۴۰۰، کد خبر: fa.shafaqna.com/۱۲۲۰۲۹۱
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین