پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
فردی با مراتب تحصیلی و شیوه گذران نظام وظیفه دارای سوال و نیاز به شفافیت را یک شبه کردند معاون وزیر تعاون (اگر جانبدارانه حرف می‌زنیم، وضعیت تحصیلات، نظام وظیفه، استخدام و انتصاب مدیریتی آقای کبیری را به قضاوت افکار عمومی بگذارید). حال بجای تماشای ویترین چینی ایشان در هفته تعاون، دستور بررسی عملکرد نامبرده را بدهید. نمایشگاه دستاورد‌های بخش تعاون؟
شعار سال: آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر ملی در هفته تعاون سال ۱۴۰۰ با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمدجعفر کبیری معاون امور تعاون برگزار شد.
 
به نقل از وزارت تعاون، در حاشیه آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر ملی در هفته تعاون، با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمدجعفر کبیری معاون امور تعاون، از نمایشگاه دستاورد‌های بخش دولتی تعاون بازدید شد.

تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۰ معرفی و تجلیل شدند.

تسهیلات با نرخی ترجیحی و پرداخت هزینه‌های نظارت و حسابرسی به تعاونی‌های برتر ملی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافت.

مجموع سرمایه گذاری طرح‌های افتتاح شده هفته تعاون۱۴۰۰، به ۳۳۸۷ میلیارد تومان رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایسنا، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۶۱۸۱۳۵۲۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین