پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
رهبر جریان صدر عراق از تشکیل کمیته مسئول پیگیری سرنوشت امام موسی صدر خبر داد.
شعار سال: مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق عصر یکشنبه اعلام کرد کمیته‌ای را برای افشای سرنوشت امام موسی صدر تشکیل داده است.

صدر در توییتی از طریق حساب خود در توییتر نوشت: "کمیته‌ای برای افشای سرنوشت امام موسی صدر تشکیل شده است، اما فعلا نام اعضای آن را اعلام نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کمیته کار خود را به لطف خدا آغاز خواهد کرد، و این کار اجری عظیم و منفعتی زیاد خواهد داشت.

روز شنبه صدر از ۶ کشور خواست در افشای سرنوشت موسی صدر که ۴۳ سال پیش ناپدید شد همکاری کنند.

صدر در بیانیه‌ای در توئیتر نوشت: " برای اینکه موضوع از بین نرود، من مصلحت می‌دانم که یک کمیته برای افشای حقایق درباره ناپدید شدن رهبر غیور اسلامی امام موسی صدر تشکیل شود. انتظار داریم که تمامی کشور‌ها و افراد مرتبط برای مشخص شدن سرنوشت ایشان همکاری کنند.

مقتدی صدر در ادامه نوشت: منظور من لیبی، مصر، لبنان، ایران، سوریه و همچنین قطر است؛ این اتهام نیست بلکه درخواست همکاری است.

امام موسی صدر در ۲۵ اوت ۱۹۷۸ با همراهانش شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین در دیداری رسمی وارد لیبی شد. وی قبل از خروج از لبنان اعلام کرده بود که برای دیدار با معمر قذافی رهبر مخلوع لیبی به این کشور سفر می‌کند، اما در هیچ رسانه‌ای در مورد این دیدار صحبتی نشد.

صدر بنیانگذار جنبش امل لبنان، برای آخرین بار در ۳۱ اوت ۱۹۷۸ به همراه دو همراهش در لیبی دیده شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر آنلاین، تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۵۴۳۲۲، www.khabaronline.ir 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
برای چی میخواین افشا کنین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین