پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «ناصر فخاری» را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.
شعار سال: متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

جناب آقای ناصر فخاری

سلام علیکم.

در اجرای ماده ۱۲ اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و بر اساس مصوبه هیأت امنای سازمان، مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۸، نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با سرلوحه قراردادن تقوای الهی و بهره‌گیری از سیاست‌های ابلاغی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیشبرد الزامات تحول سیستمی، بهینه‌سازی، کارآمدی و اثربخشی مجموعه گام برداشته و با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمند، زمینه خدمت‌رسانی مضاعف به خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران عزیز را فراهم نمایید. همچنین، ضروری است کلیه اقدامات و برنامه‌های تحولی در چارچوب اصول و اهداف ابلاغی پیوست و در هماهنگی کامل با کمیته راهبری انجام شود.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، در ذیل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در اجرای برنامه‌ها موفق و موید باشید.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آفتاب نیوز، تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۲۷۹۲۵، www.aftabnews.ir 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین