پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «ناصر فخاری» را به‌عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

جناب آقای ناصر فخاری
با سلام
در اجرای ماده ۱۵ اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و به استناد مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۹ هیئت امنای آن سازمان و نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجاهدانه، روحیه انقلابی، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری با تعامل سازنده سایر مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در چارچوب اولویت‌های ذیل اقدام نمایید.. تدوین و پایش برنامه‌های راهبردی و عملیاتی سازمان، شرکت‌های تابعه و وابسته بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه‌های پنج‌ساله توسعه کشور، برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و اساسنامه سازمان.. به‌کارگیری منابع و دارایی‌های با ارزش سازمان در جهت توانمندسازی سازمانی به‌منظور کمک به انجام مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق دستیابی به منابع مالی پایدار.. بازنگری و بازطراحی فرایندها، سبد دارایی‌ها و نظام کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی تابعه و وابسته در جهت حفظ و صیانت از منافع بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور ارتقاء بهره‌وری سرمایه‌گذاری‌ها و منابع در اختیار.. طراحی، ساماندهی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی مطلوب بر اساس ظرفیت‌های عظیم کشور و رویکرد‌های نوین سرمایه‌گذاری به‌نحوی‌که ارزش‌آفرینی برای ذینفعان از متوسط صنعت بالاتر باشد.. ایجاد انضباط مالی، بهبود شفافیت عملیاتی و مالی در کلیه امور جاری جهت پاسخگویی حداکثری به ذینفعان.. طراحی و توسعه زنجیره ارزش سرمایه‌گذاری و هم‌افزایی کلیه واحد‌های اقتصادی زیرمجموعه سازمان.. ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت‌ها و واحد‌های اقتصادی زیان ده و کم بازده با رویکرد استراتژی خروج بر اساس سند اقتصادی مصوب.. طراحی و تقویت نظام‌های کنترل داخلی کارآمد، رصد و شناسایی مستمر نقاط قوت و ضعف بر اساس استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد.. سرمایه‌گذاری، مالکیت و مدیریت در زمینه‌هایی که در صدر اصل ۴۴ قانون اساسی توسط نهاد‌های عمومی غیردولتی مجاز شمرده شده است.. برنامه‌ریزی جهت خروج از تصدی‌گری و بنگاه‌داری در حوزه‌هایی که مرتبط با استراتژی و مأموریت‌های بنیاد نمی‌باشد، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.
توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مساٌلت دارم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۱۶۳۳، agna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین