پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
روزنامه کیهان در تحلیلی حمایتی از دولت در قالب یادداشتی با عنوان «چرا رئیسی توانست، امّا روحانی نتوانست؟» عنوان داشته است که دولت رئیسی حتی روز‌های جمعه هم کار می‌کند. در پاسخ، ضمن تشکر از مدیران خدوم کشور باید عرض شود که جمعه کار کردن مهم نیست. درست منتصب کردن و درست کارکردن مهم است. سوال مان این است که آیا ثروت مدیران ثبت و ضبط شده و اموال ان‌ها مشخص شده است؟ مردم افراد زیادی را در این نوع لباس‌ها دیده و خسته از تعریف و حرف و شعار هستند. مردم این بار نه درخواست می‌کنند و نه می‌خواهند. مردم این بار حکم می‌کنند و طبق قانون از مشروعیت هم برخوردارند. بجای تعریف و تمجید، مکانیزم‌های نظارتی را تقویت کنیم تا خدای ناکرده پای کسی نلغزد.

شعار سال: روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: دولت سیزدهم لااقل تا امروز نشان داده، مرد کار و تلاش و عمل شبانه‌روزی است حتی روز‌های جمعه. چنین روحیه‌ای، گم شده بزرگ دولت قبل بود!

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «چرا رئیسی توانست، امّا روحانی نتوانست؟» از دولت رئیسی تعریف و تمجید کرد.
 
این روزنامه نوشت: آقای رئیسی طی کمتر از یک ماه توانسته، یک بحران خطرناک را حل و به یک آرزو جامه‌عمل بپوشاند: بحران واکسن و عضویت ایران در سازمان شانگهای. علاوه بر این دو، اقدامات خوب دیگری نیز در این مدت کوتاه انجام شده مثل مهار قیمت سیمان و آهن.
 
می‌توان گفت طی همین مدت کوتاه رئیسی عملکرد خوبی داشته و اوضاع بهتر از این‌ها هم خواهد شد.
 
دولت سیزدهم لااقل تا امروز نشان داده، مرد کار و تلاش و عمل شبانه‌روزی است حتی روز‌های جمعه. چنین روحیه‌ای، گم شده بزرگ دولت قبل بود!
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 1 مهر  1400، کدخبر: 117309، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین