شعار سال: از حسین زاده ، تصویری مثبت اما در طیفی از تبلیغات تا عملکرد واقعی در رسانه ها منتشر شده است . برخی از منتقدین علل انتشار این تصویر مثبت را دربسته بودن این شرکت و عدم انتشار اطلاعات و صورت های مالی عنوان داشته اند.
تصویری که تا قبل از انتشار صورت های مالی بانک، نسبتا برقرار بود. اما با انتشار صورت های مالی بانک، امپراطوری 2000 روزه آقای مدیرعامل دستخوش اما و اگر شد و سیل انتقادات جاری گشت.
بانک ملی در مقابل این انتقادات چند راهبرد تبلیغاتی با محوریت ارایه عملکردهای شاخص و برنامه های محوری بانک، تبلیغات گسترده در خصوص پیام های تبریک ارسالی توسط حسین زاده و مانور تبلیغاتی در خصوص آینده فعالیت بانکداری با تاکید بر بانک ملی را در پیش گرفت. بانک ملی بشکل حداقلی در خصوص انتقادات و سوالات مرتبط با صورت های مالی پاسخگو بود و بنوعی راهبرد سکوت در برابر منتقدین و حوزه های مورد انتقاد را در دستور کار قرار داد. غافل از اینکه، موج انتقادات رسانه ای خیلی زود تبدیل به مطالبه گری مدیریتی - نظارتی و حتی بازرسی- قضایی خواهد شد.
حداقل سازی تعامل با رسانه ها دومین اشتباه کلیدی بانک ملی در مدیریت بحران پیش روی بود. شرایطی که می شد با اندکی افزایش تدبیرها ، تحت کنترل درآمده و بشکل سالم مدیریت و جهت دهی می شد. حال به منظور ایفای نقش رسانه ای خود بعنوان رسانه ای توسعه گرا ، مستقل و مستندنویس، درخواست شفاف سازی در خصوص ادعاهای طرح شده در کلیپ توضیحی ضمیمه متن را داریم.
پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون