پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۲۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
رسانه نود اقتصادی در کلیپی توضیحی اقدام به نقد عملکرد محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی نموده است. نقدی که ناقص یا کامل بودگی آن، دارای ادعا‌های خاص است و نیازمند پاسخگویی برای تنویر افکار عمومی. با قید فوریت منتظر دریافت پاسخ و شفاف سازی در خصوص ادعا‌های صورت پذیرفته هستیم.

شعار سال: از حسین زاده ، تصویری مثبت اما در طیفی از تبلیغات تا عملکرد واقعی در رسانه ها منتشر شده است . برخی از منتقدین علل انتشار این تصویر مثبت را دربسته بودن این شرکت و عدم انتشار اطلاعات و صورت های مالی عنوان داشته اند.

تصویری که تا قبل از انتشار صورت های مالی بانک، نسبتا برقرار بود. اما با انتشار صورت های مالی بانک، امپراطوری 2000 روزه آقای مدیرعامل دستخوش اما و اگر شد و سیل انتقادات جاری گشت.

بانک ملی در مقابل این انتقادات چند راهبرد تبلیغاتی با محوریت ارایه عملکردهای شاخص و برنامه های محوری بانک، تبلیغات گسترده در خصوص پیام های تبریک ارسالی توسط حسین زاده و مانور تبلیغاتی در خصوص آینده فعالیت بانکداری با تاکید بر بانک ملی را در پیش گرفت. بانک ملی بشکل حداقلی در خصوص انتقادات و سوالات مرتبط با صورت های مالی پاسخگو بود و بنوعی راهبرد سکوت در برابر منتقدین و حوزه های مورد انتقاد را در دستور کار قرار داد. غافل از اینکه، موج انتقادات رسانه ای خیلی زود تبدیل به مطالبه گری مدیریتی - نظارتی و حتی بازرسی- قضایی خواهد شد.

حداقل سازی تعامل با رسانه ها دومین اشتباه کلیدی بانک ملی در مدیریت بحران پیش روی بود. شرایطی که می شد با اندکی افزایش تدبیرها ، تحت کنترل درآمده و بشکل سالم مدیریت و جهت دهی می شد. حال به منظور ایفای نقش رسانه ای خود بعنوان رسانه ای توسعه گرا ، مستقل و مستندنویس، درخواست شفاف سازی در خصوص ادعاهای طرح شده در کلیپ توضیحی ضمیمه متن را داریم.

تعداد بازدید : 10

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین