پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۶۳۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
هر وقت پول حقوق تان را خودتان دادید، هر وقت از جیب خودتان برای خودتان جشن گرفتید، هر وقت ...، می‌توانید هر طور دلتان می‌خواهد تشریفات داشته باشید. مگر مدیرعامل بانک ملی چه جایگاه سیاسی یا دیپلماتیک دارد که تشریفات بنوعی شاهنشاهی برایش تدارک دیده می‌شود؟ نهیب رهبری در خصوص ملک چند سال پیش به بانک ملی را یادآور شویم یا تعهد اخلاقی به اتمام این بازی‌ها می‌دهید؟ برای قضاوت خوانندگان، توضیحات بانک ملی درباره استقبال خاص از مدیر عامل جدید، در متن خبرمنعکس شده است.
شعار سال: حسین صابری در این باره گفت: این مراسم در واقع نمادی از نظم و انضباط و ادای احترام و نشان از صمیمیت و مهمان نوازی کارکنان بانک است.
 
تعداد بازدید : 9


وی افزود: این استقبال در واقع بخشی از فرهنگ سازمانی بانک است که به مسئول مربوطه خیرمقدم می‌گویند و از ده‌ها سال پیش این رویه در بانک ملی وجود داشته است.

رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی بانک ملی با بیان اینکه آقای فرزین مدیرعامل جدید بانک ملی از این موضوع اطلاعی نداشته است گفت: این استقبال جزو دستورالعمل‌های بانک است و برای مقامات دیگر نیز انجام می‌شود.

وی گفت: برای مدیران عامل گذشته بانک ملی نیز وقتی نخستین بار وارد بانک می‌شدند به رسم ادب و خوش آمدگویی حفاظت فیزیکی از آنان استقبال می‌کرد.

صابری گفت: گروه حفاظت فیزیکی ماهیت نظامی دارند و به همین دلیل با سلام نظامی این خوش آمد گویی انجام میشود.
 
تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۲۵۷۸۶۰، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین