پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
رئیس انجمن داروسازان ایران اعلام کرد: رئیس سازمان غذا و دارو از این انجمن برای شرکت در جلسه بررسی "پیش‌نویس دستورالعمل عرضه کالا‌های سلامت در فضای مجازی و فناوری‌های دیجیتال" در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۶ دعوت کرده است. محمدباقر ضیاء البته مطابق انتظار و قبل از شرکت در این جلسه، با این دستورالعمل مخالفت کرده است.

شعار سال: رئیس انجمن داروسازان ایران اعلام کرد: رئیس سازمان غذا و دارو از این انجمن برای شرکت در جلسه بررسی "پیش‌نویس دستورالعمل عرضه کالاهای سلامت در فضای مجازی و فناوری‌های دیجیتال" در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۶ دعوت کرده است. محمدباقر ضیاء البته مطابق انتظار و قبل از شرکت در این جلسه، با این دستورالعمل مخالفت کرده است.
 
پیشتر "فانا" با انتشار یادداشتی از تعلل در مسیر اینترنتی شدن فروش دارو و محصولات سلامت‌محور در راستای دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر مردم به این محصولات انتقاد کرده و خواستار تدوین دستورالعمل‌ها و ضوابط مرتبط با این موضوع شده بود. به نظر می‌رسد بالاخره سازمان غذا و دارو تکانی به خود در این زمینه داده و گارد اشتباه خود را پایین آورده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  فانا، تاریخ انتشار: 25مهر 1400، کدخبر: ، www.phana.ir،38644

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین