پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی از کاهش فرانشیز داروهای تخصصی ضد سرطان از ٣٠ درصد به ١٠ درصد و حذف فرانشیز مربوط به خدمات رادیوتراپی بیماران سرطانی خبر داد.

شعارسال: محمد توانایی در این رابطه اظهار داشت: بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش سازمان از سال ١٣٨٢ بر اساس تبصره‌های بودجه سازمان تأمین اجتماعی که سالیانه تمدید شده‌اند، همواره از خدماتی فراتر از تعهدات قانونی بهره‌مند بوده‌اند که از آن جمله می‌توان به کاهش فرانشیز داروهای تخصصی ضد سرطان از ٣٠درصد به ١٠درصد و حذف فرانشیز مربوط به خدمات رادیوتراپی بیماران سرطانی اشاره کرد.

توانایی بیان داشت: از سال ٩٤ با ابلاغ بستۀ جدید خدمتی بیماران خاص و صعب‌العلاج، بیماران سرطانی می‌توانند تمامی خدمات رادیوتراپی و تزریق داروهای شیمی درمانی را در واحدهای دولتی و دانشگاهی بدون پرداخت فرانشیز دریافت کنند.

وی بیان داشت: از سال ٩٢ نیز با انعقاد تفاهم نامه دارویی بین وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برخی از داروهای تخصصی ضد سرطان که هنوز در لیست بیمه‌ای سازمان‌های بیمه‌گر قرار نداشت‌، تحت پوشش سازمان قرار گرفت که این امر باعث کاهش هر چه بیشتر پرداخت از جیب بیماران در خصوص داروهای تجویز شده گردیده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 22 آبان 1395، کدمطلب: 13950822001339 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین