پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
سرپرست اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: ۷۰۰ سازه مزاحم در حریم رودخانه دز ساخته شده که میراث فرهنگی اجازه تداوم این رویه را نخواهد داد.
شعارسال: حجت اله آریایی نیا در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، مشخص شد که حدود ۷۰۰ سازه مزاحم در حریم رودخانه دز وجود دارد.

وی افزود: از این تعداد سازه، ۱۲۸ مورد متعلق به ادارات دولتی هستند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی دزفول گفت: میراث فرهنگی دزفول به بهانه جذب گردشگر از ساخت و ساز در حریم رودخانه دز حمایت نمی کند و از این پس نیز با نهایت جدیت وارد عمل و برخورد با خاطیان خواهد شد.

آریایی نیا ادامه داد: طرح های شهرداری و توسعه ای که در سطح شهرستان دزفول اجرا می شود به بافت قدیم و پیشینه تاریخی این شهرستان لطمه زده که باید جلوی آنها را گرفت چرا که در صورت تداوم این رویه باید شاهد نابودی کامل بافت تاریخی و مناطق ارزشمند و کهن دزفول باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی دزخبر، تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1395، کدخبر: 221681 ، www.deznn.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین