پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: حوزه علوم پزشکی استان ما نسبت به سایر استان‌ها از عقب ماندگی چند ده ساله برخوردار است و ما در قزوین با فاصله کمی از پایتخت وضعیت خوبی نداریم؛ البته این موضوع به علوم پزشکی محدود نشده و سایر زمینه‌ها را نیز شامل می‌شود.

شعار سال: لطف الله سیاهکلی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که ظهر امروز در سالن اجتمات دانشگاه برگزار شد، گفت: روحیه نقد پذیری و اخلاق پذیری از ویژگی‌های ارزشمند رئیس دانشگاه علوم پزشکی است که اگر مدیران یاد بگیرند خوب است، همچنین فردی پیگیر است که در شرایط سخت و روزهای بحران به خوبی فعالیت داشت. 
 
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به وضعیت غیر قابل رضایت بهداشت و درمان استان از نظر امکانات عنوان کرد: دلیل این امر مدیران علوم پزشکی نیستند؛ بلکه ما در مجموع در استان در تمام بخش‌ها عقب ماندگی داریم که یکی از آن‌ها علوم پزشکی است و دلیل آن وضعیت نامطلوب بودجه‌ای استان است.
 
وی بیان کرد: قزوین از نظر درآمد استان سیزدهم و از نظر هزینه استان بیست و نهم یا سی‌ام است و این نشانگر بیتوجهی طی سنوات گذشته است؛ امسال که بودجه‌ها تصویب شد بودجه ما با بودجه استان مجاور قابل قیاس نیست.
 
این مسئول افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در مجلس هنوز هم بودجه استان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و درخواست ما از وزیر و معاونان او جبران این عقب ماندگی است.
 
وی عنوان کرد: لازم است از ظرفیت استان در زمینه‌های مختلف بهره رفته شود تا در حوزه بهداشت و درمان جهش داشته باشیم و حرکت به شکل لاک پشتی و خطی نباشد؛ چرا که عقب ماندگی زیادی داریم.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  22 آبان  1400، کدخبر:1156041 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین