پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ایران بدنبال صنعت هسته‌ای صلح آمیز بوده و تمام تعهدات خود در چارچوب پادمانی را انجام داده است.

شعار سال: بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در شبکه خبر گفت: قدرت‌های جهانی بخشی از صنعت هسته‌ای صلح آمیز ایران را سیاسی کرده اند، اما ایران بدنبال صنعت هسته‌ای صلح آمیز بوده و تمام تعهدات خود در چارچوب پادمانی را انجام داده است.
 
وی ادامه داد: سازمان‌های بین المللی تحت نفوذ قدرت‌های بزرگ هستند و رفتار نامناسب آژانس با ایران واقعیتی است که در این مورد بار‌ها تذکر داده ایم.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی معتقد است که باید برای احقاق حقوق ایران تلاش کنیم و از مخدوش کردن چهره کشورمان جلوگیری کنیم که در گفت‌وگوی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران با وزیر امور خارجه به همه این نکات تاکید شد.
 
وی می‌گوید که ایران خواسته‌هایی داشت که در مذاکره با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح شد و پیشرفت‌های خوبی در مذاکرات داشتیم، اما با توجه به کمبود وقت نتوانستیم همه مسائل را به انتها برسانیم و جمع بندی نهایی داشته باشیم.
 
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در روزهای گذشته پس از چهارمین سفر خود به تهران در بازگشت به وین گفته بود که مذاکرات با مقام‌های ایرانی سازنده، صحیح و حرفه‌ای بود، اما ما نتوانستیم به توافق برسیم. ما باید به توافق برسیم و امیدوارم مذاکرات با مقام‌های ایران ادامه داشته باشد. من تلاش‌ها برای رسیدن به تفاهم را متوقف و رها نخواهم کرد و این بسیار حائز اهمیت است.
 
کمالوندی تاکید دارد که تمام تولیدات هسته‌ای ایران در چهار چوب قانون است و عده‌ای درصدد متهم کردن ایران هستند که رسانه‌های داخلی برای خنثی کردن توطئه آن‌ها باید هوشیار باشند.
                                                                                                                                                                                                                           
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:  4 آذر  1400، کدخبر: 7978306،www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین