پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره پیشبرد برنامه‌های کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری با مشارکت جمعی، درباره برگزاری باشکوه کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در ایران توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال: مرتضی رحمانی موحد در نخستین جلسه کمیته راهبری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری با تاکید بر اهمیت برگزاری رویداد بین المللی هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری از تاریخ 6 لغایت 18 بهمن ماه سال جاری، اظهار داشت: با ایجاد تعامل و هماهنگی فرابخشی در قالب خرد جمعی، نیازهای الزامی و تاثیرگذار در برگزاری شایسته این رویداد مهم تعیین و با شکل گیری ابزارهای هماهنگی، تبلیغ مثبت و گسترده ای در راستای معرفی جمهوری اسلامی ایران توسط راهنمایان گردشگری از سراسر دنیا، انجام خواهد گرفت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس کمیته راهبری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ادامه داد: با بهره‌گیری از خرد جمعی در راستای احصای نیازها و تعیین ابزارهای هماهنگی فرابخشی، برگزاری باشکوه هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری از دو منظر اصلی دارای دستاوردهای مهمی خواهد بود، افزود: برگزاری رویدادی بین‌المللی در کنار میزبانی از راهنمایان گردشگری کشورهای مختلف، زمینه ای مستعد برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و نیز اقدامی تاثیرگذار در تقابل تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

رئیس کمیته راهبری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری همچنین با تاکید بر اینکه به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فرابخشی در این رویداد سبب اعتلای نام ایران خواهد شد، افزود: این برنامه مسئولیتی فراتر از نگاه سازمانی بوده و تلاشی جمعی برای انعکاس داشته‌های بی‌شمار کشورمان به جهانیان را نیاز دارد.

رحمانی موحد همچنین با تاکید بر اهمیت غنای محتوای برنامه و بازدید راهنمایان در رویداد مذکور اظهار داشت: نیاز است هم راستا با تامین خدمات و امکانات پیش بینی شده برای مهمانان این رویداد، در راستای تقویت و غنی سازی محتوای برنامه‌ها نیز تلاش شود تا بهره مندی و دستاوردهای نهایی، در ابعاد و زوایای قابل انتظار محقق شود.

معاون گردشگری با اشاره به اینکه پیشبرد امور اجرایی و برنامه ریزی کنوانسیون راهنمایان در دو سطح کمیته راهبری و دبیرخانه اجرایی تحقق یافته است؛ خاطرنشان کرد: نیاز است ارتباطات گسترده بخش ها و نهادهای موثر در برگزاری این رویداد هر 15 روز یک بار به صورت جلسات مستمر برگزار شود تا زنجیره یکپارچه از خدمات و برنامه‌هایی غنی پیش روی راهنمایان گردشگری مهمان گسترده شود.

وی عنوان کرد: برگزاری دو نوع «پیش گشت» و «پس گشت» در جنب این رویداد، تهیه بسته های سفر مربوطه، تامین نیازهای مربوط به حمل و نقل، اقامت، محتوای برنامه ها، پنل های تخصصی و بسیاری دیگر از امکانات تدارک دیده شده، بخشی از نیازهای متعددی به شمار می آید که به یاری ورود و تعاملات فرابخشی سایر بخش های مرتبط محقق شده است.

به گزارش میراث فرهنگی، کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین رویدادهای بین المللی در حوزه راهنمایان حرفه ای گردشگری جهان، هر دو سال یک بار زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی (WFTGA) در یکی از کشورها عضو برگزار می‌شود.

کشورهای واجد شرایط برای میزبانی برگزاری کنوانسیون، درخواست کاندیداتوری خود را به هیات مدیره فدراسیون تقدیم که پس از بررسی‌های لازم و بازدید‌های مکرر از توانمندی‌ها و زیرساخت‌های گردشگری موجود در کشورهای متقاضی، کشور میزبان را انتخاب خواهند کرد و در این میان جمهوری اسلامی ایران

برای نخستین بار موفق به کسب عنوان میزبانی «کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری« در سال 2017 شد. لازم به ذکر است این رویداد از تاریخ 6 لغایت 18 بهمن ماه سال جاری در تهران و برخی شهرهای کشورمان از جمله زنجان، همدان، شیراز، یزد و اصفهان برگزار می‌شود و در قالب برنامه‌های «پیش گشت»، «برپایی مجمع» و «پس گشت» طراحی شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24 آبان 1395، کد مطلب: 1240701، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین