پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب، فاضلاب و برق در مناطق مرکزی شهر اهواز بیداد می کند.
شعارسال: جواد کاظم نسب الباجی در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶ شهر در اطراف اهواز داریم که شهروندان اهوازی به دلیل فشارهای وارده به این شهرها می آیند.

وی افزود: چهار هزار میلیارد تومان در شهر رامین هزینه شده که هیچ فایده ای نداشته و برای شیرین شهر نیز التماس می کنند که برخی افراد دارای شرایط خاص جسمانی بروند و در آنجا ساکن شوند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مردم از ما خواسته دارند و چرا نباید در برنامه ریزی ها حضور داشته باشند. تلفن های عدیده، خواسته های بنی اسرائیلی را در کنار جلسات بسیار مجلس داریم بعد چرا باید در چنین جلساتی حق اظهار نظر نداشته باشیم؟

الباجی گفت: آب مرکز شهر اهواز مشکل دارد، مشکل فاضلاب و برق نیز در مناطق مرکزی شهر اهواز بیداد می کند. اگر به شهر اهواز رسیدگی شود یعنی به کل استان رسیدگی شده و باید به این کلانشهر توجه بیشتری کرد.

وی در پایان بیان کرد: جاده تصفیه نیشکر، خسرج و سایر جاده های روستایی را دریابید. یک راه آهن به نام خوزستان تشکیل شود، از اهواز به چذابه و حمیدیه یک خط راه آهن بگذارید و تجارت هم در این نقاط رونق بگیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری بهمنشیر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 آبان 1395، کدخبر: - ، www.bahmanshir.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
باید مسئولین هرچه سریع تر فکری به حال مشکلات این مردم بکنند قبل از اینکه این استان خالی از سکنه بشه
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
متاسفانه از اشنایان ما که در روستاهای اهواز زندگی می کنند بسیار از این موارد ناراضی اند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین