پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
فساد‌های متوالی در فوتبال باعث شده که از ریسمان سیاه و سفید هم بترسیم. ممکن است این شائبه در ذهن افراد ایجاد شود که با توافق مبلغ کمتری به کالدرون پرداخت شده و در حسب‌ها به اصل بدهی اشاره شده باشد. بر این قاعده، تقاضامندیم، فیش پرداختی به کالدرون با مشخص بودن کلیه جزئیات پرداخت، رسانه‌ای شود.
شعار سال: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی «گابریل کالدرون» پرداخت شد و تا ساعاتی دیگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شود.
 
سیدمجید صدری با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پیشین و آرژانتینی پرسپولیس، اظهار داشت: سرانجام پس از فراز و نشیب‌های گوناگون، وکیل کالدرون دقایقی پیش تایید کرد که کل مطالبات این مربی را دریافت کرده است.

وی گفت: تنها تاییدیه ۴۵هزار دلار از طلب کالدرون مانده بود که آن هم امروز به حساب وی نشست و وکیل این مربی آرژانتینی این موضوع را تایید کرد.

صدری ادامه داد: پس از این تاییدیه، هم ما و هم وکیل کالدرون طی نامه‌ای به فیفا خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شدیم که تا ساعاتی دیگر پنجره باز می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۵۸۳۸۸۲ irna.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: بدهی ، پرسپولیس ، سرمربی
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین