پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
مسئله خیلی مهم است و نیازمند راست آزمایی و ورود مستقیم نهاد بازرسی و امنیتی کشور را دارد. اگر درست باشد حداقل ۱۰۰ نفری باید روانه اوین شوند. هوشنگ احمدی رئیس هیات مدیره سایپا لجستیک مدعی شده که بین قطعه‌ساز و خودروساز برای پایین نیامدن قیمت خودرو زد و بند وجود دارد. تعمدی تولید را کاهش می‌دهند تا قیمت خودرو ارزان نشود! نامبرده مدعی شده که حتی برخی از قطعه سازان در تعیین مدیرعامل و هیات مدیره خودرو سازها، نقش تعیین کننده دارند.
شعار سال: هوشنگ احمدی با بیان اینکه قطعه‌ساز و خودروساز مطرح و بزرگ کشور تعیین می‌کند مدیرعامل ایران خودرو و یا سایپا چه کسی باشد، گفت: چرا کرمان موتور و شرکت‌های خصوصی خودروسازی ضرر نمی‌دهند، اما خودروسازان بزرگ ما مدام زیان شناسایی می‌کنند؟!
 
تعداد بازدید : 117
 
جوابیه سایپا لجستیک درباره ویدئوی منتشر شده در «نود اقتصادی»

شرکت سایپا لجستیک با انتشار جوابیه‌ای به ویدئوی منتشر شده در «نود اقتصادی» واکنش نشان داد.

پیرو انتشار یک ویدیو از فردی به‌نام آقای هوشنگ احمدی در وب‌سایت «نود اقتصادی» و بازنشر آن در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی و استفاده از عنوان جعلی رئیس هیات مدیره شرکت سایپالجستیک و بیان اظهارات نادرست و خلاف واقع، این شرکت با انتشار جوابیه‌ای به ویدیوی مذکور واکنش نشان داد.

متن پاسخ شرکت سایپالجستیک به‌شرح زیر است:

در مصاحبه پخش شده از سایت «نود اقتصادی» متاسفانه رسانه مذکور بدون بررسی سوابق و مستندات و روزنامه رسمی شرکت سایپا لجستیک از عنوان ریاست هیئت مدیره سایپا لجستیک برای آقای هوشنگ احمدی سرصحرا در متن گزارش استفاده نموده که این امر خلاف واقع بوده و نامبرده از ابتدای حضور در شرکت سایپا لجستیک به‌عنوان نماینده حقوقی سازمان اقتصادی کوثر تاکنون هیچ وقت عنوان ریاست هیئت مدیره نداشته و در آخرین روزنامه رسمی شرکت سایپا لجستیک نیز چنین سمتی برای نامبرده ذکر نگردیده، از همین‌رو به جهت سوءاستفاده و جعل عنوان سازمانی، بایستی در مراجع ذیصلاح قانونی پاسخگو باشد.

نامبرده هیچ گونه سابقه اجرایی و مدیریتی و تحصیلات مرتبط با موضوع صنعت خودرو در کارنامه کاری خود ندارد لذا اظهار نظر یک فرد بی‌اطلاع و ناآشنا با صنعت عظیم خودروی کشور و نسبت‌دادن اتهامات سنگین و ناروا به مقامات کشوری و مدیران عامل صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور فاقد هرگونه شناخت و بررسی و نگاه کارشناسی است.

فرد مذکور با وارد ساختن اتهامات ناصواب و خلاف واقع و بدون مدارک و مستندات به صنعت خودرو کشور در یک رسانه؛ باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد بدبینی به مقامات و مسئولین خدوم کشوری و مدیران زحمتکش در صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور شده و در شرایطی که جامعه نیازمند همدلی و آرامش برای عبور مقتدرانه از فشار‌های سنگین و بی امان دشمن و نبرد اقتصادی است، طرح این موضوعات خلاف واقع و کذب، مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن و دروغ‌پراکنی بر علیه صنعت و اقتصاد کشور است.

با توجه به توضیحات مطروحه، شرکت سایپالجستیک و به طریق اولی شرکت سایپا حق پیگیری‌های قانونی بعدی فرد مذکور به‌جهت سوءاستفاده از عنوان این مجموعه و رسانه منتشر‌کننده این مطالب کذب را برای خود محفوظ می‌داند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۴۵۷۷۹، www.۹۰eghtesadi.com

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۴۵۷۸۹، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین