پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی، دکتر یعقوب سلیمانی را به عنوان دبیرکل این جمعیت منصوب کرد. دکتر یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور است. وی پیش از این وظایف، مسئولیت خدمات کارکنان سازمان بسیج مستضعفین را بر عهده داشته است.
شعار سال: در متن حکم دکتر پیرحسین کولیوند خطاب به دکتر یعقوب سلیمانی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و در اجرای بند یک از ماده ۹ قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف عالیه بشردوستانه و طبق اساسنامه، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق با ارزش‌های سازمانی، مسئولیت‌های قانونی، نیاز‌ها و اولویت‌های جامعه به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده و ظرفیت‌های خود تعریف و اجرا می‌نماید و مسئولیت خطیری را در ارائه خدمات بشردوستانه و داوطلبانه برعهده دارد.

بر این اساس انتظار دارم به عنوان دبیرکل جمعیت همه توان خود را در چارچوب موازین قانونی، شرعی و سیاست‌ها و اسناد بالادستی به ویژه برنامه پنج‌ساله جمعیت هلال‌‎احمر به‌کار گرفته و ضمن توجه به مأموریت‌های ملی و فراملی جمعیت و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه انقلابی و جهادی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و تعاملات برون‌سازمانی برای تحقق اهداف متعالی و انسان‌دوستانه این جمعیت گام برداشته و با حرکت پرشتاب در مسیر کمک به محرومان و رسیدن به جایگاه مطلوب در زمینه کرامت انسانی در سطح ملی و بین‌المللی کوشا باشید و گزارش اقدامات را به طور مستمر ارائه نمایید.

در این مسیر بر تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی و بسترسازی برای جلب مشارکت بیش از پیش جوانان و داوطلبان در داخل و خارج از کشور و پیگیری نظام‌مند و اصولی امور و وظایف اجرایی و توسعه فعالیت‌های جمعیت را جزء دغدغه‌های اصلی خویش قرار داده و برای شناسایی و رفع کاستی‌ها و پیش‌بینی خدمات مطلوب برای آینده تأکید نمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل‌الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظلــه‌العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.»

یادآور می‌شود، «دکتر یعقوب سلیمانی» مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور است. وی پیش از این وظایف، مسئولیت خدمات کارکنان سازمان بسیج مستضعفین را بر عهده داشته است.

سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و یکی از فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس بوده که تجارب فراوانی در حوزه‌های محتوایی و اجرایی و عملیاتی دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جمعیت هلال احمر، تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۷۹۷۵، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین