پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
نماینده هموطنان کلیمی در مجلس شورای اسلامی و ریاست انجمن کلیمیان تهران پیرامون خبر توقیف بخشی از اموال بیمارستان خیریه دکتر سپیر توضیحاتی را در یک رسانه منتشر کرد.
شعار سال: متن توضیحات همایون سامه یح نجف آبادی به این شرح است:

متاسفانه طی تماس تلفنی فرد مجعولی با یک رسانه، آن خبرگزاری بدون احراز هویت مخاطب با چاپ مطالب، باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی خصوصاً جامعه ایرانیان کلیمی گردیده است. متذکر می‌گردد که مدیریت بیمارستان خیریه دکتر سپیر از طرف انجمن کلیمیان تهران تعیین نشده و استخدام پرسنل به عهده هیئت مدیره این بیمارستان بوده و انجمن کلیمیان یا هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگری مجاز به این کار نمی‌باشد.
 
متاسفانه از ۸ ماه قبل تجهیزات این بیمارستان به خاطر بدهکاری جزئی به تعدادی از پرسنل خود توقیف شده بود، ولی به خاطر همکاری، این مزایده ۸ ماه به تعویق افتاد. از همان ابتدا تعطیلی بیمارستان خیریه دکتر سپیر با پیگیری‌های نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد وزارت بهداشت و درمان برای کمک به فعالیت مجدد این بیمارستان گرفته شد و طی جلسه‌ای که با حضور معاونین وزیر و دیگر مسئولین این وزارتخانه انجام شد دو شرط در ازای کمک به بیمارستان گذاشته شد ۱- حسابرسی این واحد درمانی چرا که چندین سال این مرکز از طرف این وزارتخانه و دولت محترم کمک‌های چند میلیارد تومانی دریافت می‌کرده و این وزارتخانه خود را محق دانسته که بداند این مبالغ چگونه و در کجا صرف شده که با موافقت بیمارستان مواجه شد ۲- تعدیل یکی از پرسنل مشغول به کار در این بیمارستان که در ازا، وزارت بهداشت خود را مکلف به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به صورت اقساط، تحویل تجهیزات بیمارستانی به مبلغ تخمینی حدود چند میلیارد تومان، تامین پزشک با حقوق مناسب و همچنین قول پر کردن تخت‌های بیمارستانی آن مرکز از طریق ارجاع بیماران سرریز از مراکز درمانی دولتی به آن واحد شد، ولی شوربختانه هیئت مدیره این واحد درمانی با دیده شک به این موضوع نگاه کرده و مسئله تعدیل مورد قبول آن‌ها قرار نگرفت. در تمام مدت دو سال تعطیلی، هیئت مدیره بیمارستان متاسفانه اجازه هیچگونه دخالتی از طرف دیگر نهاد‌های جامعه کلیمی را ندادند و از اخبار این این بیمارستان از گوشه و کنار مطلع می‌شدیم؛ لذا با توجه به اظهار تمایل دولت به کمک به بازگشایی آن مرکز، جای کمال تعجب است که هیئت مدیره بیمارستان دکتر سپیر دست رد به این کمک‌ها زده و از تعدیل یکی از نیرو‌های خود خودداری کردند. با توجه به این اوصاف مسئولیت کامل تعطیلی این مرکز و مزایده اموال آن، فقط و فقط به عهده هیئت مدیره آن بیمارستان می‌باشد و بس و در زمان مناسب انتظار پاسخگویی داریم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۲۵۵۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین