پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز مردم حتی برای یک درمان ساده باید هزینه بالایی بپردازند حال چند برابر شدن تعرفه خدمات درمانی فشار را بر مردم مضاعف خواهد کرد.
شعار سال: محمد حسن آصفری با اشاره به پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی تعرفه پزشکان در سال آینده، بیان کرد: هر گونه افزایش تعرفه‌های پزشکی منجر به فشار مضاعف بر مردم خواهد شد. امروز مردم بخشی از هزینه‌های پزشکی و درمانی از طریق مالیات ارزش بر افزوده و پرداخت پول به بیمه‌ها از مردم کسر می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش تعرفه‌های پزشکی فشار را بر مردم دو چندان کرده و منجر به نارضایتی می‌شود. بر اساس قانون اساسی حتی دولت مکلف است که خدمات پزشکی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حال افزایش تعرفه‌های پزشکی در این شرایط جز نارضایتی مردم نتیجه دیگری به دنبال ندارد. مجلس اعتبارات لازم را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده و هرگونه افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی مورد تایید مجلس نمی‌باشد.

مردم توان پرداخت هزینه بالا خدمات درمانی را ندارند

وی در ادامه تاکید کرد: توقع از دولت و وزارت بهداشت این است که اجازه هرگونه افزایش قیمت در حوزه تعرفه‌های درمانی را ندهند. امروز مردم برای یک درمان ساده باید هزینه بالایی را پرداخت کنند. حتی پول برخی از دارو‌ها از سوی بیمه‌ها پرداخت نمی‌شود. همه این‌ها منجر به فشار بر مردم شده است.

وی افزود: اگر در چنین شرایطی وزارت بهداشت اقدام به افزایش تعرفه‌های پزشکی کند قطعا مجلس به طور جد به این موضوع ورود خواهد کرد و از همه ابزار‌های نظارتی خود برای ممانعت از این اقدام استفاده خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۴۹۴۱ / didbaniran.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
0
تامین اجتماعی؟ تخلیل جالبی است در ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
0
مگه کسی به فکر مردم هم هست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
0
خودتون اینقدر پشتتون گرمه که نمیدونین اون خانواده ای که خرج دوا و درمون نداره برای عزیزاش چه حسی میتونه داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین