پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ تهران خبر داد و گفت: در قالب این طرح اقداماتی برای رفع سد معبر دستفروشان انجام می‌شود؛ اما باید به دنبال حل ریشه‌ای این معضل باشیم.
شعار سال: قدرت‌اله محمدی در نشست خود با شهرداران مناطق شامل این طرح و مدیرعامل شرکت شهربان اظهار کرد: برای اجرای هرچه بیشتر این طرح شهرداری‌های مناطق باید ظرفیت‌ها و امکانات موجود خود را احصا کنند و از تمام آنان شامل روزبازارها، فضا‌های خالی، بوستان‌های تعیین شده و امکانات شهربان استفاده کنند.

محمدی در پایان با تاکید بر اینکه سد معبر باید به صورت قانونی تعریف شود، افزود: چالش‌های برخورد با وانت‌بار‌ها فراتر از اختیارات قانونی شهرداری است و راهور طبق قانون باید با آن مقابله کند. در واقع باید اطلاع‌رسانی شود که برخلاف رفع سد معبر صنفی که از وظایف اصلی شهرداری است، شهرداری نمی‌تواند در خصوص مسدود کردن معابر ضابط اجرایی باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در این نشست شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ و مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان حضور داشتند و نقطه نظرات خود را درباره نحوه ساماندهی دستفروشان، استفاده از ظرفیت مناطق برای ایجاد روزبازار‌ها و راسته‌بازار‌ها و ساماندهی وانت‌بار‌ها بیان کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۱۱۱۱۰۸۴۵۶/www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین