پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
اظهارنظر تخصصی وزیر آموزش و پرورش با تحصیلات مدیریت گردشگری در مورد سویه اومیکرون، با انتقاداتی همراه شد. به طوریکه دکتر علیرضا ناجی رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی می‌گوید: اظهار نظر آقای وزیر بسیار غیر علمی، غیر حرفه‌ای است.
شعار سال: یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش که تحصیلات‌اش در زمینه مدیریت گردشگری است، می‌گوید: «واقعیت این است که سویه اومیکرون خطر آنچنانی ندارد و به صورت سرماخوردگی است.»

وی می‌افزاید: «در نتیجه انتظار ما این است که دوستان در حوزه‌های دیگر با توجه به ضرورت بازگَشایی مدارس برای دانش آموزان این موضوع را بررسی و پی گیری کنند.»

این در حالیست که دکتر علیرضا ناجی رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی می‌گوید: این اظهار نظر آقای وزیر بسیار غیر علمی، غیر حرفه‌ای است.

دکتر ناجی این تفکر وزیر آموزش و پرورش را بسیار خطرناک و غیر متعهدانه می‌داند.

پیش‌تر کریمی‌فر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مورد جبران هزینه‌ی بستری دانش‌آموزان مبتلا به کرونا گفته بود به هر دانش‌آموزی که به کرونا مبتلا شود تا سقف ۱۰ میلیون تومان هزینه بستری به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

پروفسور ناجی با کنایه به اظهارنظر فوق می‌گوید دقیقا از پول دیه که اعلام کردند که پرداخت می‌کنند مشخص است که چه تفکراتی دارند.

حال این سوال مطرح است که چرا وزیر آموزش و پرورش مملکت با تحصیلات مدیریت گردشگری، متخصص ویروس‌شناسی شده و در مورد میزان خطر اومیکرون نظر می‌دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی صبح‌شد، تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۲۹/www.sobhshod.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
وقتی تخصص نداری و در جایی مدیر میشوی یعنی این مورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
هزینه بستری کردن دانش آموزان رو برای خودتون نگه دارین، حفظ جونشون واجب تر از هر چیزیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
از مدیریت گردشگری بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
1
خدا به بچه های مردم رحم کنه با این وزیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین