پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چهلمین جشنواره تئاتر فجر با حضور ناظران و کارشناساسان بهداشتی با همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. مقرر شد که تست PCR و همچنین کارت واکسن شامل تزریق سه دُز واکسن کرونا برای تمامی هنرمندان و مهمانان داخلی و خارجی در بدو ورود به محل اسکان، کنترل شود.
شعار سال: مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه درپی واکسیناسیون سراسری که صورت گرفته، شرایط برای برگزاری چهلمین جشنواره فیلم و تئاتر فجر در سراسر کشور میسر شده است، اظهار داشت: چهلمین جشنواره تئاتر فجر با حضور ناظران و کارشناساسان بهداشتی با همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شد که تست PCR و همچنین کارت واکسن شامل تزریق سه دُز واکسن کرونا برای تمامی هنرمندان و مهمانان داخلی و خارجی در بدو ورود به محل اسکان، کنترل شود. همچنین در سالن اصلی جشنواره تئاتر شهر، از تمام عوامل اجرایی که حدود ۹۰۰ نفر هستند، تست PCR گرفته و کارت واکسن آن‌ها برای روز برگزاری جشنواره، بررسی شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: در دو سالن مهم و پر رفت و آمد جشنواره تئاتر فجر یعنی مجموعه‌های تئاتر شهر و ایرانشهر، سه کانتر به کارشناسان و ناظران بهداشتی اختصاص یافته تا پایش‌های سلامت شامل تب سنجی و نظارت بر رعایت پروتکل‌ها، انجام شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در سالن اصلی جشنواره یعنی تئاتر شهر، یک پایگاه واکسیناسیون در طول مدت جشنواره، فعال خواهد بود و مقرر شده که حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت سالن ها، مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: با همکاری عوامل جشنواره تئاتر فجر، امسال اهدای گل از سوی علاقه‌مندان به هنرمندان ممنوع و مقرر شده که در گریم هنرمندان، حتی المقدور از وسایل شخصی خود هنرمند، استفاده شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: همچنین مقرر شده که قبل و بعد از هر اجرای تئاتر، صحنه و پشت صحنه به طور کامل ضد عفونی شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، خاطر نشان کرد: ناظران بهداشت محیط بر فرایند بهداشتی نظارت خواهند داشت و در صورت عدم رعایت مصوبات بهداشتی ممکن است درباره ادامه مراسم تصمیم جدید اتخاذ کنند.

گفتنی است چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۰۱۱۱۷۰۳۴/www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
این امکان رو دارین که کارت واکسن تک تک حاضرین رو چک کنین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
تو جشنواره فیلم که چک کردنی نبوده انگار!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
فقط حرفه . من خبرنگار یکی از خبرگزاری های حاضر در جشنواره هستم. خودتان تشریف بیارین ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین