پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
براساس سالنامه آماری شهر تهران، مصرف سالانه برق ادارات دولتی و عمومی طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ با رشد ۲۱۵ درصدی از ۲۲۲ هزار مگاوات به ۶۹۹ هزار مگاوات رسیده است. رشد ۲۱۵ درصدی برق ادارات دولتی و عمومی درحالی رخ می‌دهد که طی این مدت مصرف سالانه برق کشور تنها ۲۱ درصد رشد داشته است. این شدت رشد مصرف با توجه به عدم اضافه شدن ساختار‌ها و ساختمان‌های جدید بر ادارات، شائبه استخراج بیت کوین را طرح و تشدید کرده است.
شعار سال: براساس سالنامه آماری شهر تهران، مصرف سالانه برق ادارات دولتی و عمومی طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ با رشد ۲۱۵ درصدی از ۲۲۲ هزار مگاوات به ۶۹۹ هزار مگاوات رسیده است. رشد ۲۱۵ درصدی برق ادارات دولتی و عمومی درحالی رخ می‌دهد که طی این مدت مصرف سالانه برق کشور تنها ۲۱ درصد رشد داشته است.
 
رشد سه برابری مصرف برق در ساختمان‌های دولتی و عمومی شهر تهران و شائبه‌های استخراج بیت کوین

قابل ذکر است با توجه به کشف ماینر‌های استخراج ارز دیجیتال از ساختمان بورس در پاییز امسال، این شائبه وجود دارد که ممکن است رشد بی‌رویه و عجیب و غریب برق ساختمان‌های دولتی و عمومی ناشی از نصب و به‌کارگیری ماینر‌های استخراج ارز دیجیتال رخ داده باشد که مصرف آن‌ها بسیار چشمگیر است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۴۶۴۸۶/www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین