پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۷۲۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
طرح سهمیه بندی بنزین به ازای هر فرد را می‌توان یکی از طرح‌های بنیادین قابل قبول برای کشور محسوب نمود. بهره وری سوخت را سبب شده، یارانه پردازی را قطع نموده و از طریق همین طرح می‌توان جلو برد، از قاچاق سوخت به حد زیاد می‌کاهد (با افزایش قیمت بنزین در سال بعد) و غیره. اما ضرورت دارد که دولت آمادگی پاسخگویی به سهمیه‌های خاص نظیر مسافربر‌ها، کم فروشی‌های احتمالی جایگاه داران، ارتقا فناوری مصرف سوخت در خودرو‌های داخلی، از رده خارج کردن خودرو‌های فرسود و مواردی همانند نیز باشد. این طرح هم اکنون در قشم و کیش در حال اجرا است.
شعار سال: از هفته گذشته اولین مرحله اجرای عرضه بنزین به ازای هر فرد در کیش و قشم به اجرا گذشته شد که نتایج اولین مرحله نیز ظاهراً مثبت بوده است.

اجرای این طرح بدون کوچکترین سروصدایی انجام شد که نتایج موفقیت‌آمیزی داشته است از این جهت که ابتدا مسئولان جزیره فکر می‌کردند موجب اختلال در رفت‌وآمد و سوخت‌گیری خودرو‌های سواری شخصی خواهد شد و احتمالاً با نارضایتی جمعی روبه‌رو شود، اما با گذشته حدود ۹ روز از اجرای این طرح هنوز مشکلی ایجاد نشده است. قرار است از ابتدای ۲۲ بهمن این طرح رسماً در کیش عملیاتی شود.

گفته شده جمعیت بومی کیش و قشم جمعیت محرومی هستند که از اجرای این کار به شدت استقبال کرده‌اند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین