پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
مقامات فرانسوی اعلام کردند که فرانسه و آلمان هر کدام یک میلیارد یورو به صندوق جدیدی برای حمایت از استارت‌آپ‌های فناوری کمک خواهند کرد و از این طریق می‌خواهند فناوری اروپا را با میلیارد‌ها یورو تقویت کنند.
شعار سال: این صندوق برای گرفتن سهام به صندوق سرمایه‌گذاری اروپا متصل می‌شود و سرمایه‌گذاران خصوصی معرفی می‌کند که انتظار قهرمانی آینده فناوری اروپا و جهان را فراهم خواهند کرد. امروزه تنها دو صندوق در اتحادیه اروپا با بیش از یک میلیارد یورو وجود دارد که در شرکت‌های فناوری سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاری ناقص باعث عقب نگه‌داشتن استارت‌آپ‌های اروپایی در مقایسه با رقبایشان در ایالات‌متحده می‌شود که بسیاری از صندوق‌های سهام خصوصی در بخش فناوری سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سدریک او، وزیر امور دیجیتال فرانسه، پس از کنفرانس دو روزه درباره استقلال فنی اروپا گفت: ما خواهان یک صنعت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر اروپایی به اندازه صنعت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر آمریکا هستیم.

تحلیل‌گران امیدوار هستند به زودی ۱۲ میلیارد یورو بودجه برای حمایت از استارت آپ‌های اروپایی ایجاد شود.

او گفت: این صندوق در کنار سایر سرمایه‌گذاران، مانند بانک‌های سرمایه‌گذاری عمومی، ۳.۵ میلیارد یورو (۵.۳۸ میلیارد دلار سنگاپور) تعهد دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب زوم، تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۹۳۴۱، webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین