پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه روز چهارشنبه به این کشور حمله خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی است که ۱۶ فوریه روز جنگ است، اما من این روز را روز اتحاد ملی اعلام می‌کنم و پرچم‌ها در این روز برافراشته خواهد شد.
شعار سال: رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه روز چهارشنبه به این کشور حمله خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، «ولودیمیر زلنسکی» گفت: گزارش‌ها حاکی است که ۱۶ فوریه روز جنگ است، اما من این روز را روز اتحاد ملی اعلام می‌کنم و پرچم‌ها در این روز برافراشته خواهد شد.

این در حالی است که وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای از آغاز روند تعطیلی سفارت این کشور در کی یف پایتخت اوکراین خبر داد.

وزارت خارجه آمریکا افزود که تیمی محدود از هیات دیپلماتیک این کشور به شهر لویو در نزدیکی مرز لهستان منتقل می‌شود.
 
روسیه چهارشنبه به اوکراین حمله خواهد کرد

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا گفت که تصمیم تعطیلی موقت سفارت این کشور در کی یف در پی افزایش حضور نظامی روسیه در مرز اوکراین اتخاذ شده است.

گفتنی است که واشنگتن و متحدانش مدعی هستند که تقویت قوای نظامی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین، به مثابه حمله قریب‌الوقوع مسکو به کی یف است.

پوتین این ادعای غرب را محکوم کرده و آن را گمانه زنی‌های تحریک آمیز خوانده است که می‌تواند به درگیری در اوکراین منجر شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:، fa.shafaqna.com، ۱۳۱۸۷۱۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین