پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
بازرس کل استان قزوین گفت: طی ورود و استقرار بازرسان بازرسی کل استان و صدور دستور قضایی یکی از مدیران استانی به جرم اختلاس بازداشت شد.
شعار سال: عبدالله آقاعلیخانی در قزوین از بازداشت یکی از مسئولان استان خبر داد و اظهار داشت: طی ورود و استقرار بازرسان بازرسی کل استان و صدور دستور قضایی یکی از مدیران استانی بازداشت شد.

وی اضافه کرد: در جریان مبارزه با فساد سازمان یافته مالی مدیران و کارکنان دولتی با ورود و استقرار بازرسان بازرسی کل استان قزوین و صدور دستور قضایی یکی از مدیران استان با اتهامات اختلاس و تصرف غیرقانونی بازداشت شد.

آقاعلیخانی ادامه داد: پرونده‌های متخلفان مربوطه به منظور تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر عوامل دخیل در موضوع هم چنان مفتوح بوده و تحت رسیدگی قضایی قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین در هفته گذشته با گزارش بازرسی کل استان قزوین یکی از مدیران استان نیز به اتهام ارتشا تحت تعقیب قرار گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۶۸۸۱۱/ tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین